Web Analytics Made Easy - Statcounter

گراوند آمادگی نیروهای عملیاتی و امدادی برای این وضعیت ار ضروری دانست و ادامه داد: در تماسی که رئیس سازمان هواشناسی با بنده داشته است، اعلام شد که شاهد فعالیت یک سامانه بارشی خواهیم بود که طی سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،«عبدالکریم گراوند» صبح یکشنبه (24 آذر) در نشست اضطراری شورای مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شاهد بارش‌های شدیدی طی هفته جاری در استان بوشهر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار بوشهر ادامه داد: در تماسی که رئیس سازمان هواشناسی با بنده داشته است، اعلام شد که شاهد فعالیت یک سامانه بارشی خواهیم بود که طی سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

 

گراوند اضافه کرد: با توجه به این وضعیت آمادگی نیروهای عملیاتی و امدادی برای این وضعیت ضروری است. مرخصی و ماموریت مدیران استانی و شهرستانی تا اطلاع ثانوی لغو است. 

 

وی خواستار آمادگی شهرداران و پاکسازی مسیرهای حرکت آب شد و بیان کرد: راهداری و نیروی انتظامی با همکاری هم محورهای مواصلاتی استان که دارای مشکل آبگرفتگی هستند را ساماندهی کنند.

 

گراوند خواستار اطلاع ‌رسانی به عشایر و دامداران استان برای جلوگیری از بروز خسارات شد و افزود: مدارسی که در مسیر آبنما بوده و خطرزا هستند نسبت به تعطیلی آنها انجام شود.

 

وی تاکید کرد: فرمانداران تا پیش از ظهر امروز وضعیت مدارس در نقاط مختلف استان را اعلام کنند تا در زمان بارش باران، دانش آموزان دچار مشکل نشوند.

 

استاندار بوشهر خواستار جلوگیری از تردد شناورها شد و تصریح کرد:‌ باید اقداماتی صورت گیرد که به مردم آسیبی وارد نشود.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره مدهامتان روستایی استان بوشهر خطبه نماز جمعه شهرستان انار وضعیت جوی سامانه بارشی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه گفت: باتوجه به ابلاغیه صادرشده از سازمان هواشناسی، از فردا سه شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه به مدت ۲۴ ساعت بارندگی خوبی را در استان و به ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات مهدیشهر و شمال شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میام شاهد خواهیم بود.
حمیدی با اشاره به اینکه ممکن است حجم باران به ۵۸ میلیمتر هم در ۲۴ ساعت برسد افزود: در این مدت توصیه می‌شود مردم از عبور کنار معابر و مجاری آب‌ها و رودخانه‌ها که امکان سیلاب وجود دارد خودداری نمایند و ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش تمهیدات لازم را در اردو‌های کوهنوردی و دانش آموزی داشته باشند.
وی از آمادگی ادارات کل راهداری، راه و شهرسازی در استان و شهرداری‌ها به منظور رفع انسداد راه‌ها خبر داد و گفت: این جلسه به منظور آمادگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط بعلت مدیریت روان آب‌هایی که در پایین دست خواهیم داشت تشکیل شده تا آسیب کمتری در جاده‌ها و تاسیسات مسیر سیلاب داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله ایران به اسرائیل تغییر کرده است | همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه