Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@20:50:26 GMT

۴۸ حزب سیاسی در استان قزوین فعال است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۷۰۳۵

۴۸ حزب سیاسی در استان قزوین فعال است

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: احزابی که خواستار فعالیت سیاسی در عرصه انتخابات هستند باید به منظور گرفتن مجوزهای لازم به دفتر سیاسی استانداری مراجعه کنند.

اسدالله حمزه‌ای افزود: از احزاب سیاسی انتظار می‌رود با توجه به در پیش رو بودن یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، به ایجاد هرچه بیشتر شور و نشاط سیاسی در جامعه اقدام کرده و زمینه را برای مشارکت هرچه بیشتر مردم فراهم سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص ۱۱۶ حزب سیاسی و ۶ جبهه حزبی نیز تشریح کرد: هم اکنون جبهه شورای هماهنگی اصلاحات، پیشرفت، رفاه و عدالت، شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم، اصلاح طلبان ایران اسلامی، مستقلین و اعتدالگرایان ایران و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) ، دارای پروانه قانونی از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب هستند.

حمزه‌ای ظرفیت دانشجویان را برای نشاط هرچه بیشتر انتخابات بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه می‌تواند به کانون شور و نشاط انتخاباتی در راستای مشارکت هرچه بیشتر شهروندان خدمات رسانی کند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین یادآور شد: از روسای دانشگاه‌ها و مدیران فرهنگی انتظار می‌رود در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها همکاری کرده و شرایط و فضا را برای فعالیت سالم و به دور از حاشیه سازی فراهم آورند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان قزوین اصولگرایان انقلاب اسلامی کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شعبانی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، تکلیف پنج حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد.

وی افزود: برای مشخص شدن نمایندگان ۲ کرسی دیگر نمایندگی مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسامی رقابت ۴ نامزد به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در دور دوم به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی روز جمعه، بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082515

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • «وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است