Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@14:26:10 GMT

هشدار آمریکا و انگلیس به اتباعشان درباره سفر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۷۲۴۳

هشدار آمریکا و انگلیس به اتباعشان درباره سفر

به دنبال گسترش اعتراضات علیه حکومت دهلی نو در شهرهای شمالی هند، آمریکا و انگلیس نسبت به سفر هند هشدار دادند. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ملت تایمز، دولت های آمریکا و انگلیس همزمان با تشدید سرکوب مسلمانان در شهرهای مختلف اوضاع این کشور را متشنج خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واشنگتن و لندن از اتباع خود خواستند سفرهای غیرضروری خود به هند را لغو کرده و تا بازگشت آرامش از سفر به این کشور پرهیز نمایند.

آمریکا و انگلیس ضمن هشدار به شهروندان خود تاکید کردند: شرایط کنونی هند را بانگرانی دنبال می کنند و امیدوارند که مساله به زودی حل شود.

گفته می شود واشنگتن از دهلی نو خواسته به حقوق اقلیت های مذهبی توجه کرده و قوانینی که صرفا به ضرر مسلمانان است را تصویب نکند.

تشدید اعتراضات در هند سفر نخست وزیر ژاپن را به تأخیر انداختحمله پلیس هند به مسلمانان معترض 2 کشته برجای گذاشت

از سوی دیگر مسلمانان هندی در بسیاری از شهرهای بزرگ به خیابان ها آمده و علیه حکومت مودی شعار سر می دهند، آنها معتقدند تصویب قانونی که اعطای تابعیت را به مسلمان نبود مشروط می کند در اصل پایمال کردن حقوق مسلمانان است.

در حال حاضر بیشترین اعتراضات در ایالت آسام جریان دارد و بسیاری از ادارات و سازمان های دولت این منطقه نیز تعطیل شده است.

سرکوب اعتراضات در هند تاکنون به مرگ حداقل 4 نفر و زخمی شدن ده ها نفر منجر شده  ولی دولت دهلی نو از تصمیم خود منصرف نشده است.

هند اخیر قانونی تصویب کرده است که طبق آن تمام مهاجرین خارجی که 6 سال از مدت اقامتشان در هند گذشته باشد به شرط مسلمان نبودن تابعیت هندی دریافت می کنند.

این درحالی است که طبق اعلام برخی منابع حدود 195 میلیون مسلمان در هند زندگی می کنند و احزاب مختلف مسلمان تصویب این قانون را تبعیض مذهبی می دانند.

انتهای پیام/.

 

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "انگلیس" اخبار "آمریکا" اخبار"هند"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار انگلیس اخبار آمریکا اخبار هند اخبار انگلیس اخبار آمریکا اخبار هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ساوتگیت: برای موفقیت این ستاره را حذف کن

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس که دو سال پس از عملکرد فاجعه‌بار در جام جهانی ۲۰۱۰ این تیم را ترک کرد، در گفت‌وگوی جدیدی در مورد شرایط سه‌شیرها برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ صحبت کرد.

او گفت:«مشکلاتی با دروازه‌بان وجود دارد. گاهی اوقات خوب است. گاهی بد. من بازی‌هایی از او را دیده‌ام. مثلا فینال جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰. آنها مقابل ایتالیا شکست خوردند. بعد از ۲۰ دقیقه از بازی، پیکفورد بازی با توپ را رها کرد و هر توپی که به او پاس می‌دادند را فقط به‌صورت بلند و بدون دقت دفع می‌کرد.

او از توپ می‌ترسد. ترجیح می‌دهد توپ در سمت دیگری باشد و نزدیکش نباشد. این روی بقیه تیم تأثیر می‌گذارد. شما وقتی یک دروازه‌بان خوب دارید، از نظر اعتمادبه‌نفس در سطح بالایی قرار می‌گیرید.

مدافعان میانی هم مشکلاتی دارند و  و در سطح بقیه تیم نیستند. خط هافبک خوب است، مهاجمان واقعا خوب هستند. مدافع راست و چپ خوب هستند. در مورد دو مدافع میانی و دروازه‌بان شک دارم.

من انگلیس را دوست دارم. بازیکنان بسیار خوبی دارند اما مشکل این است که وقتی آنها به پیروزی نزدیک می‌شوند، گاهی اوقات با ترس بازی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • غلیان جنبش ضداسراییل در دانشگاه های آمریکا
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • (ویدئو) اعتراضات ضد جنگ دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • هشدار به ساوتگیت: برای موفقیت این ستاره را حذف کن
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه