Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون خبرنگارن نبأ ــ به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش جاودانه وحی مشهد، محفل انس با قرآن كريم به مناسبت گرامیداشت شهدا در پایگاه پدافند هوایی جزیره کیش برگزار شد. به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش جاودانه وحی مشهد، محفل انس با قرآن كريم به مناسبت گرامیداشت شهدا، امروز، 24 آذرماه در مسجد امام علی(ع) پایگاه پدافند هوایی جزیره کیش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تلاوت آیات قرآن توسط حامد خلیلی و احسان سوختانلو، اجرای گروه تواشيح شمس‌الهدی، مداحی محمدامین کهن، سخنرانی سرهنگ سیف‌الله کاظم‌لو، فرمانده جدید پایگاه پدافند هوایی جزیره کیش و امیرعلی عظیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش جاودانه وحی از برنامه‌های این مراسم معنوی بود. علی خداپور انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: محفل انس با قرآن پایگاه پدافند هوایی کیش سروش جاودانه وحی ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب از ایستگاه رادار تاکتیکی زرینه رود

امیرسرتیپ دوم عظیمی با حضور در ایستگاه رادار تاکتیکی زرینه رود میاندوآب از بخش‍های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‍غرب با حضور در ایستگاه رادار تاکتیکی زرینه رود میاندوآب، ضمن بازدید از بخش‍های مختلف این یگان پدافندی، توان رزم و آمادگی دفاعی این سایت را مورد ارزیابی قرار داد.
وی در این بازدید، با قدردانی از اقدامات کارکنان پدافند هوایی ارتش، گفت: تلاش‍های ارزشمند دلاور مردان همیشه بیدار پدافند هوایی در اقصی نقاط کشور، موجب امنیت پایدار و مصون ماندن ایران اسلامی در برابر نفوذ و شیطنت‍های بیگانگان شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حازم؛ این پهپاد ایرانی متخصص جنگ روانی است
  • مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حومه دمشق
  • عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است
  • پهپاد ایرانی کرار، فرصت فرار باقی نمی‌گذارد
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • کرار؛ پهپاد چند منظوره ایرانی
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در پایگاه امداد و نجات شلالدون باشت
  • ۴۵ سال اقتدار و امنیت/ کرار؛ یک پرنده با چندین مأموریت است
  • (عکس) کرار، پهباد ایرانی؛ یک پرنده با چندین مأموریت
  • بازدید فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب از ایستگاه رادار تاکتیکی زرینه رود