Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره دیدار تیمش برابر اکسون از هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: همه مسابقات برای ما دشوار است. به نظرم درباره دیدارهای این فصل نمی‌توان پیش‌بینی داشت چرا که هر هفته شاهد هستیم نتایجی جالب توجه رقم می‌خورد. تیم اکسون بازیکنان خوبی دارد و در دیدارهایی هم که داشته توانسته خوب کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی ادامه داد: به نظرم مسابقه ما با اکسون با توجه به اینکه آخرین دیدار نیمفصل است حساسیت زیادی دارد. ما تلاشمان را می‌کنیم که بدون نوسان بازی کنیم. در دفاع و حمله تمرکز داشته باشیم و بتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. در هر بازی که دفاع خوب داشتیم و توانستیم از موقعیت هایمان بهره ببریم نتیجه مناسب را کسب کرده‌ایم. این مسابقه برایمان مهم است و نباید غافل شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش شرایط بحرانی را پشت‌سر گذاشته یا نه؟ گفت: ما تلاشمان این است که به ثبات لازم برسیم و بازیکنان هم واقعا زحمت کشیدند. اتفاق‌های عجیبی برای تیم ما افتاد و کنترل کردن آن خیلی سخت بود. حتی شاید به زمان بیشتری نیاز داشت اما با تلاش مجموعه تیم و همکارانم توانستیم خودمان را کنترل کنیم و اندک اندک از شرایط بحرانی خارج شویم.

سرمربی شیمیدر قم افزود: کارمان واقعا سخت بود و دست من هم بسته شده‌بود. با این وجود سعی کردیم که خیلی زود از وضعیت خارج شویم. به نظرم اوضاع بهتر شده و امیدوارم که نیم فصل اول را نیز با برد پشت‌سر بگذاریم.

اسلامی درباره برد برابر نفت آبادان نیز بیان کرد: این مسابقه برایمان اهمیت زیادی داشت. خوشحالم که برنده شدیم چرا که هم از نظر جایگاه جدول و هم از نظر روانی تاثیر بسیار خوبی بر روی تیم گذاشت. نفت تیم بسیار خوبی است که در این فصل هم عملکر قابل قبولی داشته‌است. نفتی‌ها بازیکنان جنگنده و پرتلاشی دارند که تا آخرین لحظه مبارزه می‌کنند. به نظرم کار دفاعی خوب به ما کمک کرد. آنالیز خوبی از حریف داشتیم و توانستیم برنده دیدار شویم.

وی درباره شرایط این فصل نیز بیان کرد: در فصل جاری تیم‌ها رقابتی نزدیک بهم دارند. هیچ تیمی قبل مسابقه از پیش برنده نیست. تمام تیم‌ها غافلگیر شده‌اند و این نشان می‌دهد کیفیت تیم ها بالا است. اکنون تیم بدون شکست در نیم‌فصل نداریم و قطعا با شروع نیم‌فصل دوم شاهد رقابت‌های بسیار بهتری خواهیم بود.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال محمدرضا اسلامی تیم بسکتبال شیمیدر تیم بسکتبال اکسون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال محمدرضا اسلامی تیم بسکتبال شیمیدر تیم بسکتبال اکسون لیگ برتر بسکتبال محمدرضا اسلامی تیم بسکتبال شیمیدر تیم بسکتبال اکسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!

به گزارش ورزش سه، سیاوش یزدانی در روزهای سخت باشگاه سپاهان که با کمبود بازیکن در خط دفاعی رو به رو شده به فرم خوبی رسیده و عملکرد با ثبات و مطمئنی در قلب دفاع این تیم ایفا می‌کند.

سیاوش پس از مصدومیت محمد دانشگر در قلب دفاعی سپاهان کنار هادی محمدی به میدان می‌رود و پوشش خوبی در خط دفاعی سپاهان ایجاد کرده و مانند دوران حضور در استقلال وظیفه بازیسازی از عقب زمین را هم برعهده گرفته و شروع بازیسازی سپاهان با او و دابو آغاز می‌شود.

در دقایقی از مسابقه سپاهان و ملوان بحث کوچکی بین یزدانی و محمد کریمی ایجاد شد اما خیلی زود به پایان رسید و هر دو بازیکن در ادامه مسابقه نقش ویژه‌ای در کامبک سپاهان داشتند و اجازه گلزنی بیشتر به ملوانی‌ها ندادند تا بتوانند در نیمه دوم نتیجه را تغییر دهند و شرایط را به سود خود کنند.

با توجه به مصدومیت دانشگر در هفته‌های آینده هم شاهد زوج دفاعی یزدانی-محمدی خواهیم بود و آنها در بازی با پرسپولیس چالش جدی را پشت سر خواهند گذاشت و باید دید که در این مسابقه چه عملکردی ارائه می‌دهند.

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!