Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اکبر کریمی، در ارزیابی از پیشنهاد افزایش ۱۵ درصدی حقوق و دستمزد در لایحه بودجه سال ۹۹ گفت: این رقم، رقمی است که اعتبارات آن پیش بینی شده و طبق قانون ما نمی‌توانیم در مجلس پیشنهادی بدهیم که بار مالی داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تورم افسار گسیخته سال ۹۷ و ۹۸ تصریح کرد: با این حال باید تلاش کنیم تا به نوعی مقوله حقوق و دستمزد با وجود فشار‌های مالی جبران شود که قطعا ما این تلاش را در مجلس خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باید دانست که تنگنا‌های در لایحه بودجه سال ۹۹ وجود دارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: پیشنهاد ما افزایش حقوق پلکانی برای حقوق‌های پایین و بالا همانند سال جاری است این روش هم روشی می‌تواند به صورت پلکانی موجب افزایش حقوق شود. قطعاً پیشنهاد خواهیم کرد افزایش حقوق و دستمزد به صورت پلکانی شود یعنی حقوق‌هایی که بالا هستند افزایش کمتر و حقوق‌های که پایین هستند افزایش بیشتری داشته باشند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس حقوق و دستمزد بودجه 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز گفت: درباره بار مالی بودجه و خلق نقدینگی و اختلاف بین مجلس و دولت، ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظر‌هایی داشتیم، ولی نهایتاً آنچه ابلاغ شد متن مورد توافق دولت و مجلس است و آنچه که هم‌اکنون به صورت قانون بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ شد نظرات دولت را به شکل حداکثری تامین کرده است.

به گزارش اطلاعات آنلاین، امروز آیین نامه مهم بودجه ۱۴۰۳ یعنی حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد.

بودجه‌ای که دولت ارائه کرده فاقد کسری بودجه و قابل اجرا است و کسری بودجه پنهان عملا در قانون بودجه ۱۴۰۳ وجود ندارد و مطمئن هستیم که این قانون امسال بسیار راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرایی خواهد شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت: رئیس جمهور با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری اعلام کردند همه وزارتخانه‌ها را مکلف کردند که برنامه‌ها خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند.

با توجه به ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ در روز‌های پایانی سال در این جلسه هیئت دولت ضوابط حقوق و دستمزد امروز مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به تصویب رسید و ابلاغ خواهد شد.

ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین فروردین ماه اجرایی می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد سال 1403 تصویب شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • رسیدگی فوری و ابلاغ ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید | سخنگوی دولت خبر داد؛ افزایش جریمه رانندگی تصویب شد
  • بهادری جهرمی: افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد
  • سخنگوی دولت : افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد
  • افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد
  • فرمول تعیین دستمزد ۱۴۰۳ اعلام شد/ میزان دقیق افزایش حقوق کارگران چقدر است؟