Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@07:55:41 GMT

چهارمین دوره کرسی تلاوت در شهر گوگد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۷۴۷۳

چهارمین دوره کرسی تلاوت در شهر گوگد برگزار می شود

محمد سرور از برگزاری چهارمین کرسی تلاوت با هدف جذب جوانان و نوجوان در شهر گوگد در دی و بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «محمد سرور» در جلسه ستاد فعالیت‌های قرآنی شهرستان از برگزاری کرسی تلاوت قرآن برای چهارمین سال متوالی در شهر گوگد خبر داد و گفت: ۱۲مسجد شهرستان در سال گذشته میزبان برنامه قرآنی برای نوجوانان بود، اما برنامه ها در سال جاری با هدف تقویت محتوا محدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر موسسه مهد قرآن کریم گوگد افزود: اجرای برنامه های قرآنی در شرایط تهاجم فرهنگی غرب، عاملی برای جذب نوجوانان و جوانان به قرآن کریم است.

 

در ادامه این نشست «کوروس بدیعی» با بیان اینکه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۹ تا ۲۵ بهمن ماه را هفته قرآن و عترت نامگذاری کرده است، عنوان کرد: محفل انس با قرآن کریم در این هفته قرآنی با حضور قاریان شهرستانی و استانی شناخته شده در سطح شهرستان برگزار خواهد شد و هدایت برنامه های موسسه مهد قرآن شهر گوگد همزمان با این هفته به پایان خواهد رسید.

 

در ادامه «مسعود حبیبی» به استفاده از آیات و مفاهیم قرآنی در تبلیغات شهری گلپایگان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی تاکید کرد و افزود: آموزه های قرآنی و نکات سبک زندگی اسلامی در ۴۰ پایه تابلو، ۳۰ ایستگاه انتظار مینی‌بوس و تاکسی و ۳۰ لمپوست بنر و قسمت کتیبه ایستگاه‌ها به کار رفته است./

 

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم خبرگزاری شبستان فعالیت های مسجدی جشنواره مدهامتان روستایی استان بوشهر قرآن گوگد هفته قرآن و عترت کرسی تلاوت قران گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تلاوت ملی نوجوانان و جوانان در استان سمنان برگزار شد

مجتبی نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه‌های مرتبط با ماه مبارک رمضان در استان سمنان بیان کرد: طرح تلاوت ملی نوجوانان و جوانان موسوم به «شباب الرضا (ع)» در استان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ثبت نام در سیزدهمین دوره این طرح ملی که به صورت حضوری و مجازی است، تاکید کرد: علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.melitelavat.ir مراجعه کنند.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان درباره گروه هدف این طرح توضیح داد: دختران رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و پسران هشت تا ۱۵ سال در اقصی نقاط استان سمنان می‌توانند در این طرح نام نویسی و مشارکت داشته باشند.

نورمحمدی با بیان اینکه این طرح با همکاری وزارت ارشاد و آستان قدس برگزار می‌شود، ابراز کرد: کشف و پرورش استعدادهای قرآنی از جمله محورهای این طرح است.

وی با بیان اینکه این طرح همچنین برگزاری کلاس‌های تخصصی تلاوت قرآن کریم را نیز دنبال می‌کند، افزود: آشنایی نوجوانان با معارف قرآن کریم محور اصلی این طرح است.

کد خبر 6057971

دیگر خبرها

  • ببینید/گفتگوی قرآنی رهبر انقلاب با دو دختر خردسال حافظ کل قرآن برنامه محفل
  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • طرح تلاوت ملی نوجوانان و جوانان در استان سمنان برگزار شد
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • طرح ملی شباب الرضا(ع) ویژه استعدادیابی و تربیت قرآنی نوجوانان آغاز شد
  • آغازثبت نام سیزدهمین دوره طرح ملی تلاوت استان‌های کشور
  • آغاز سیزدهمین دوره طرح ملی شباب الرضا
  • برپایی ۱۶۰ محفل جزءخوانی قرآن در همدان
  • پخش تلاوت قرآن در فضای داخل شهرداری همدان
  • از اجرای دومین دوره طرح سراسری «بهار در بهار» تا برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم