Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:59:23 GMT

خطر بالای فقر برای بازنشستگان در آلمان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۷۴۸۱

خطر بالای فقر برای بازنشستگان در آلمان

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که با ورود به دوران بازنشستگی شوک بزرگی به افراد در آلمان وارد می‌شود و بسیاری شهروندان آلمانی در معرض خطر فقر در دوران بازنشستگی قرار دارند. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، نتایج یک بررسی نشان می دهد که در سال 2035 از هر چهار سالمند یک نفر در آلمان گرفتار فقر در این دوران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج این بررسی که توسط موسسه پستل انجام شده است نشان می دهد که از حدود 21.7 میلیون نفری که به سن بازنشستگی خواهند رسید بیش از پنج میایون نفر به حمایت های دولتی نیازمند خواهند بود. اجرای قانون بازنشستگی جدید دولت البته شرایط را کمی بهتر می کند اما کاملا آن را تغییر نمی دهد. بخش قابل توجهی از بازنشستگان در این طرح جدید قادر به پرداخت 35 سال لازم نخواهند بود.

انفجار در شرق آلمان 25 زخمی به جا گذاشتتوضیح کرملین درباره علت اخراج دیپلمات‌های آلمانی از روسیهانتقاد آلمان از تلاش آمریکا برای متوقف کردن پروژه گازی «نورد استریم 2»

 "متیاس گونتر"، رئیس انستیتو پستل در این باره می گوید که با شروع دوران بازنشستگی اغلب شوک بازنشستگی به افراد وارد می شود. در آمد خالص افراد در این دوران کاهش یافته اما هزینه های در همان سطح باقی می ماند. بخصوص این مسئله درباره مسکن افراد بازنشسته وجود دارد. از آنجایی که آپارتمان های کوچک در آلمان گرانتر از آپارتمان های بزرگ هستند سالمندان بر اساس نیازشان نمی توانند آپارتمان های کوچک برای خود تهیه کنند. در نتیجه امروزه بازنشستگان اغلب بیش از نیمی از درآمد خود را صرف تهیه مسکن مورد نیاز خود می کنند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد

به گزارش خبرآنلاین،وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بررسی سوابق دکتر رضا ملک زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، با بازنشستگی وی موافقت نکرد.

وبدا در خبری نوشت: دانشگاههای علوم پزشکی طبق آیین نامه اعضای هیات علمی و با تایید وزارت بهداشت می توانند فعالیت اساتید ممتاز را تا سن ۸۰ سالگی بر اساس نیازهای اموزشی و پژوهشی تمدید کند.

لذا با اختیار حاصل از این ظرفیت قانونی، بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده مورد موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار نگرفته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888864

دیگر خبرها

  • آلمان به افراد «یهودستیز» حق شهروندی اعطا نمی‌کند
  • سود یک میلیاردی ملک پس از بازسازی
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • تظاهرات در فرانسه در اعتراض به تشدید ریاضت‌ اقتصادی
  • خودرویی عجیب برای افراد زیر ۱۸ سال در آلمان
  • واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی + فیلم
  • حمله به کنسولگری ترکیه در هانوفر آلمان
  • (ویدیو) واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی
  • (ویدئو) واکنش متفاوت یوسفی به بازنشستگی خیابانی
  • پیغام هولناک مقابل خانه ستاره نامدار فوتبال؛ خانواده ات را می کشیم اگر به این تیم برگردی!