Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که گفته شده بود به دلیل مصدومیت در ترکیب این تیم مقابل سایپا حضور نداشت امروز در ترکیب سرخپوشان قرار گرفت!

به گزارش  مهر، تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار روز گذشته برابر سایپا، امروز در دو گروه به بازی دوستانه و ریکاوری پرداخت.

پرسپولیس در بازی تدارکاتی امروز خود با سرخپوشان پاکدشت با ترکیب علیرضا بیرانوند، احسان حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، حسین ماهینی، آدام همتی، کمال کامیابی‌نیا، سعید حسین‌پور، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و مهدی عبدی به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیرانوند در حالی به دروازه سرخپوشان بازگشت که کادر پزشکی و فنی پرسپولیس غیبت او در بازی روز گذشته با سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از ناحیه پا عنوان کرده بودند.

لینک کوتاه: asriran.com/002x3k

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پرسپولیس بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان

به گزارش "ورزش‌سه"، امین حزباوی پدیده فوتبال ایران در سال گذشته بود و به واسطه درخششی که در ترکیب فولاد خوزستان داشت به فوتبال قطر رفت و در فصل جاری برای السد بازی می کند.
حزباوی اگرچه در جام ملت‌های آسیا در فهرست نهایی امیر قلعه‌نویی قرار نگرفت اما بازیکنی آینده دار به شمار می رود که سرمربی تیم ملی حساب ویژه‌ای روی او برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 باز کرده است و در اولین اردوی تیم ملی پس از جام ملت ها در فهرست تیم ملی قرار گرفت.
حزباوی در مصاف رفت برابر ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما در نیمه دوم به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف زمین مسابقه را ترک کرد و به همین دلیل امیر قلعه‌نویی در مصاف برگشت که در عشق آباد برگزار شد تصمیم گرفت در زمینی که مصنوعی بود و اصلا شرایط مناسبی نداشت، به حزباوی بازی ندهد تا مصدومیت او هم در آستانه بازی های حساس باشگاهی تشدید نشود.
در دیدار برابر ترکمنستان و در روز مصدومیت حزباوی این خلیل زاده و کنعانی زادگان بودند که در قلب خط دفاعی تیم ملی بازی کردند.

دیگر خبرها

  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!