Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، کلیسایی در ایالت کالیفرنیا در آمریکا برای گرمیداشت سال جدید میلادی یک کار هنری با ایده حمایت از خانواده مهاجران اجرا کرده است. در این اجرای هنری مجسمه‌هایی از مریم مقدس، عیسی مسیح و یوسف به نمایش درآمده است. این اثر هنری در اعتراض به سیاست‌های مهاجرتی دانلد ترامپ اجرا شده و هنرمندان آن معتقدند اگر مریم مقدس و عیسی مسیح در این سال‌ها به آمریکا می‌آمدند بر اساس سیاست‌های مهاجرتی ترامپ در قفس زندانی و از هم جدا می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارن کلارک از کلیسای کلرمونت در کالیفرنیا در این باره می‌گوید: گروهی که هر سال برای جشن نمایش تولد مسیح برنامه‌ریزی می‌کنند تصمیم گرفتند باید به شکلی جداافتادگی خانواده‌های پناهجو در مرزها را در برنامه نمایش امسال نشان دهیم. اجرای این نمایش هنری با تاکید بر حضور این چهره‌های مقدس در زندان به‌عنوان نماد همدلی با این خانواده‌های بی نام و نشان است.

حال تصویری از این کار هنری به عنوان عکس برگزیده هفته از سوی گاردین منتشر شده است.

منبع عکس: دیوید مک‌نیو/ گتی

کد خبر 470273 برچسب‌ها مهاجرت آمریکا آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهاجرت آمریکا آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد

به همت شرکت کتیبه شمس و همکاری انجمن موسیقی و انجمن نمایش استان یزد، دور همی صمیمانه‌ای با حضور پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرمندان هنر‌های نمایشی استان یزد در مکان برج آسمان برگزار شد.

در این آیین که با حضور سید عباس دهقان معاون هنری، سلمان برقی رئیس امور هنری، مهدیه امامی کارشناس حوزه نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید خالویی رئیس انجمن موسیقی و علی جاور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان همراه بود در یک فضای صمیمی و گرم هنرمندان به گفتگو و بیان خاطره پرداخته و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جشنواره‌ها، اجرا‌ها و پیشبرد فرهنگ و هنر استان به مسئولین اداره ارشاد و روسای انجمن‌های موسیقی و نمایش ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد