Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بر لزوم ارائه آموزش های به روز انتظامی به کارکنان و استفاده از فناوری و ابزارهای پیشرفته انتظامی در رسیدن به پلیس هوشمند و مقتدر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار محمد شرفی با تاکید بر اینکه امنیت مهمترین پیش نیاز توسعه در هر کشور است، اظهار داشت: پلیس برای ایفای نقش بهتر در این خصوص ارتقاء دانش پلیسی و هوشمند سازی را به عنوان مهمترین راهبرد انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جامعه امروز را نیازمند پلیسی هوشمند، متخصص و مقتدر دانست و یادآور شد: سازمان ها و نهادهای دانش بنیان و اقشار تحصیل‌کرده که از سرمایه‌های اصلی جامعه هستند می توانند مهمترین نقش را در ایده پردازی و هوشمندسازی پلیس داشته باشند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر ضرورت بکارگیری تجهیزات انتظامی پیشرفته عنوان کرد: استفاده از تجهیزات به روز و فناوری های نوین نیاز غیرقابل انکار در نیروی انتظامی است و تسلط بر دانش و تجهیزات مدرن یکی از مقدمات تحقق پلیس هوشمند است.

سردار شرفی تصریح کرد: پلیس باید دائما از نظر دانش و مهارت در حال یادگیری باشد تا بتواند خدمات بهتر و مضاعفی را به جامعه و مردم آن ارائه دهد.

وی با یادآوری افزایش روزافزون مطالبات مردمی از پلیس، گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود در نیروی انتظامی به خصوص در حوزه فناوری های نوین، فرماندهان و مدیران می توانند با ارتقاء دانش و مهارت کارکنان از این مهم حداکثر بهره را ببرند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه هدف از تعالی در تمامی زمینه ها کمک به ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت در جامعه است، عنوان کرد: یکی از راه‌های افزایش منزلت پلیس نزدیکی به افکار و سرمایه های اجتماعی است تا بتواند از همفکری و مساعدت آنها در جامعه بهره مند شود.

سردار شرفی افزود: در راستای تدابیر فرمانده نیروی انتظامی برای پیشگیری از جرایمی چون سرقت و دستیابی به اولویت های تعیین شده از طرف ناجا، لازم است تمامی پلیس های تخصصی هم سو با یکدیگر و با اجرای طرح های مستمر انتظامی و عملیاتی، کلانتری ها را در دستیابی به اهداف و برنامه های تعیین شده همراهی کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به سهم سایر دستگاه ها در تولید امنیت و آگاه‌سازی شهروندان نسبت به وظایف آنان در همراهی با خادمان خود در نیروی انتظامی اشاره و عنوان کرد: تامین امنیت تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه همه دستگاه ها در تامین آن نقش و سهم دارند.

براساس گزارش سایت پلیس، وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود ویژگی های پلیس در تراز انقلاب اسلامی را بیان فرموده اند که این به معنی پلیس مقتدر، هوشمند و پاسخگو است که به حول و قوه الهی این امر با تلاش جهادی پلیس، مجاهدان فی سبیل الله و با مشارکت همه سازمان ها و مسئولان تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناجا پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • دستیابی به دانش فنی نسل جدید دستگاه طیف سنجی لیزری
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • اثرگذاری توسعه دانش‌بنیان‌ها در به‌روزرسانی موقوفات
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند