Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدرضا نجفی شعاع مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه در استان کرمانشاه به مناسبت دوازدهمین سالروز تاسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد، با اشاره به آغاز به کار این بانک از ۲۲ آذر سال ۱۳۸۶، گفت : بانک قرض الحسنهفعالیت خود را با سرمایه ۱۵ هزار میلیارد ریال آغاز کرد و اکنون با ۵۳۰ شعبه و با همکاری سه هزار نفر نیرو به هشت میلیون مشتری در سراسر کشور ارائه خدمات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تعداد شعب بانک قرض‌الحسنه در استان کرمانشاه را نیز ۲۴ شعبه اعلام کرد و گفت : در استان کرمانشاه نیز ۲۸۴ هزار مشتری داریم.

 مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه در استان کرمانشاه،گفت: این بانک طی ۱۲ سال فعالیت خود ۲۱۲ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال در استان پرداخت کرده است.

نجفی شعاع گفت: از این میزان یک چهارم تسهیلات یعنی ۴۶۰۰ میلیارد ریال آن در قالب ۵۰ هزار فقره، از ابتدای امسال پرداخت شده است.

او تعداد تسهیلات ازداج پرداخت شده از سوی این بانک در سالجاری را نیز ۳۳۱ فقره به مبلغ ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: هم اکنون هیچ پشت نوبتی در زمینه تسهیلات ازدواج در استان نداریم.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه از پرداخت ۶۴۱ فقره تسهیلات با مبلغ ۲۰ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال در قالب تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد برکت خبر داد و گفت: ۱۳۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۱۰۰ میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد، ۳۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۸۰۰ میلیون ریال به مددجویان بهزیستی، ۵۰ فقره تسهیلات با مبلغ ۲۵۰۰ میلیون ریال به بیماران خاص، ۱۹ فقره تسهیلات با اعتبار ۹۵۰ میلیون ریال به زنان سرپرست خانوار و ۱۸ فقره با اعتبار هزار میلیون ریال به زندانیان پرداخت داشتیم.

نجفی شعاع از اقدامات این بانک در جریان زلزله دو سال قبل هم یاد کرد و گفت: ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات امهال و ۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات معیشتی به زلزله زدگان پرداخت کردیم.

او از احداث چهار مدرسه و سه خانه بهداشت روستایی با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال نیز در مناطق زلزله خبر داد.

او با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مشتری بدحساب در کرمانشاه ندارد، افزود: نسبت مطالبات به مصارف ما زیر یک دهم درصد است که از پایین‌ترین مطالبات بانکی کشور به شمار می‌رود.

نجفی شعاع گفت: از لحاظت منابع قرض‌الحسنه نیز رتبه دوم استان را بعد از بانک ملی داریم.

او از توجه ویژه بانک مهر ایران به خدمات الکترونیکی هم یاد کرد و گفت: اخیرا سامانه میعاد (مدیریت یکپارچه عملیات اجرایی دیجیتال) "برای اولین بار از سوی این بانک در کشور اجرا شد که بر اساس آن تمام فرم‌های کاغذی حذف و احراز هویت‌ها و... به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به کاغذ انجام می‌شود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه افزود: به علاوه امکان افتتاح حساب و درخواست تسهیلات نیز به صورت الکترونیکی برای افراد فراهم شده است.

او گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران از نظر شفافیت نیز از بانک‌های پیشتاز است و در سال جاری توانسته بین بانک‌های جهان اسلام نیز موفقیت‌هایی را کسب کند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات قرض الحسنه سرمایه میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد

سید محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه از دو هفته قبل کارشناسان نهاد ریاست جمهوری در استان سمنان تردد دارند و مسائل در نشست‌ها مورد بررسی قرار گرفته و بازدیدهایی نیز انجام شده است، تاکید کرد: مجموعه استان برای سفر دوم هیأت دولت سیزدهم آمادگی کامل را دارند.

وی با اشاره به اینکه هیأت دولت پنجشنبه در استان سمنان حضور خواهد داشت، افزود: مقرر شده که وزرای کابینه در شهرستان‌های مختلف استان حضور پیدا کرده و شورای اداری شهرستان‌ها به ریاست آن‌ها برگزار شود همچنین برنامه افتتاح پروژه‌ها را نیز خواهیم داشت.

استاندار سمنان با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی و اقتصادی خوبی برای سفر دور دوم هیأت دولت به استان در نظر گرفته شده است، گفت: از همه اقشار و گروه‌ها می‌خواهیم که در استقبال و دیدار مردمی رئیس جمهور در سمنان و شاهرود حضور پر رنگی داشته باشند تا روزی تاریخی در تقویم استان سمنان رقم بخورد.

هاشمی با بیان اینکه در سفر دور اول هیأت دولت به استان سمنان که آبان سال ۱۴۰۰ برگزار شد، ۱۳ هزار فقره قرض الحسنه به مردم استان پرداخت شد، بیان کرد: تفاهم نامه بخش خصوصی برای تأمین اتوبوس‌های مورد نیاز شهرداری‌های کشور از جمله دیگر برکات سفر دور اول رئیس جمهور به استان بود.

وی با بیان اینکه در سفر دور اول هیأت دولت به استان سمنان بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای استان در نظر گرفته شد، ابراز کرد: ۴۷۶ ریز پروژه نیز در سفر اول رئیس جمهور به استان در قالب ۱۴۵ مصوبه به تصویب رسید که شاهد تحولات خوبی از قبل این طرح‌ها و پروژه‌ها بوده‌ایم.

کد خبر 6079970

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲