Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@23:25:35 GMT

شاسی‌بلندهای جدید در راه ایران +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۷۶۳۱

شاسی‌بلندهای جدید در راه ایران +تصاویر

پول نیوز - این روزها بازار خودروی ایران شاهد ورود تازه واردی است که می‌توان آن را در شو روم‌های نمایندگی سیف خودرو دید.

به گزارش پول نیوز، این شرکت که با خرید کارخانه مرتب خودرو اقدام به تولید و عرضه خودروهای چینی بیسو در ایران می‌کرد حال در تازه‌ترین اقدام نمونه هایی از خودروی چینی جدیدی به نام " SWM" را وارد کشور کرده است که هم اکنون در حال اخذ استاندارد‌های لازم برای تولید آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت shineray با خرید سهام شرکت SWM ایتالیا، که به تولید موتورسیکلت اشتغال دارد، روند جهانی شدن خود را تسریع کرده و از این پس خودروهای برند SWM، در ایتالیا طراحی و در چین تولید می‌شوند.
G۰۱ و G۰۱ F دو مدلی است که در آینده نزدیک به صورت گسترده وارد بازار کشور می‌شود. G۰۱ نسخه استاندارد این کراس اوور و G۰۱ F نسخه‌ای است که با بهره گیری از کیت اسپرت ظاهر خشن تری را به نمایش می‌گذارد.  
G۰۱ با طول ۴۶۱۰ میلی‌متر و عرض ۱۸۵۵ میلی‌متر عرضه می‌شود. فاصله‌ی محورهایG۰۱ هم ۲۷۵۰ میلی‌متر است. با این اوصاف، حاصل همکاری برلیانس و SWM نسبت به ام‌وی‌ام ایکس ۳۳ اسپرت، ۲۲ سانتی‌متر در طول و ۹ سانتی‌متر در عرض بزرگ‌تر است؛ درحالی‌که ارتفاع تقریبا مشابه دارد. به بیان بهتر، G۰۱ از نظر ابعاد اندازه نزدیک به جک S۵ است.
در طراحی کابین، ظاهری جالب‌تری را از SWM G۰۱ شاهد هستیم. فرم کلی کابین مینیمال بوده و عاری از هرگونه دکمه اضافه است. شرکت ایتالیایی سعی داشته تا مخلوطی از طراحی داخلی خودروهای لوکس امریکایی و محصولات گران‌قیمت چینی را در کابین SWM G۰۱ ارائه دهد.  
همانند دیگر خودروهای روز جهان، نشانگر‌های خودرو در صفحه نمایشی دیجیتالی جای داده شده‌اند. یک صفحه نمایش لمسی دیگر نیز وظیفه برقراری ارتباط با سیستم سرگرمی را بر عهده دارد.این خودرو همچنین مجهز به دوربین ۳۶۰ در جه نیز است.
سیستم پیشرانه
در این خودرو یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت ۱۵۶ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر نصب شده که این توان را از طریق یک گیربکس cvt شش سرعته به چرخ‌های چلو منتقل می‌کند.  
نخستین نمونه‌های خودروی SWM G۰۱ قرار است تا قبل از عید سال نو به صورت پلاک شده وارد خیابان‌های کشور شوند اما قبل از آن می‌توانید این خودرو را در شوروم‌های شرکت سیف خودرو ببینید.
هنوز نرخ SWM G۰۱ توسط این شرکت مشخص نشده و باید منتظر ماند و دید در زمان معرفی رسمی این خودرو چه قیمتی برای آن اعلام خواهد شد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.   به گزارش تسنیم، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو در سال جدید اظهار داشت: تا به امروز برای واردات 130 هزار خودرو ثبت سفارش  انجام شده است و این روند کماکان ادامه دارد و مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند و آن را با قیمت بالا از افرادی که به دنبال سوء استفاده هستند، خریداری نکنند.   وی افزود: حدود 50 هزار خودرو وارداتی نیز در گمرکات کشور وجود دارد و به ترتیب به مردم واگذار می شود و سرعت تحویل خودروهای وارداتی به مردم به زودی افزایش می‌یابد. به حدی خودرو وارد شده که دیگر در بنادر جا نداریم وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.   وی تصریح کرد: ما به واردات خودرو افتخار نمی کنیم بله افتخار ما خودروهای ساخت داخل است که امیدواریم امسال خودروهای بسیار باکیفیت به مردم عرضه کنند و تحویل خوبی در صنعت خودروسازی در سال جدید رقم بزنیم. افزایش قیمت خورد به دلیل نوسانات دیگر بازار است علی‌آبادی درباره عرضه و قیمت گذاری خودروهای داخلی گفت: تمام تلاش ما آن است که در بعد کیفی و کمی و در ابعاد قیمتی رکودی‌های مناسبی برای عرضه به مردم داشته باشیم اما باید توجه داشت که خودرو در کشورمان کالای سرمایه ای است هر چند که من معتقد هستم که مصرفی است اما با این وجود از نوسانات دیگر در بازار تاثیر می پذیرد.   وی اظهار داشت: مردم بدانند که در تولید و عرضه خودرو در بازار کسری وجود ندارد و اگر با حوصله برخورد کنند، نیاز آنها تامین می شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ‌زیرساخت 17 میلیون مترمکعبی CNG مازاد برای دوگانه سوز کردن خودروها بلا استفاده مانده است
  • سفینه های فضایی بر روی زمین! + عکس
  • هجوم شاسی‌بلندهای کوچک چینی به بازار خودروی ایران!/ عکس
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها