Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به همت مدرسه علمیه حضرت خدیجه کبری (س) نشست تخصصی آشنایی با مباحث جامعه شناختی در نهج البلاغه با محوریت راهکارهای پیشگیری از  رفتارهای انحرافی برگزار می شود.

سخنران این نشست حفیظ الله فولادی، عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است.

نشست تخصصی آشنایی با مباحث جامعه شناختی در نهج البلاغه روز دوشنبه ۲۵ آذرماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در خیابان شریعتی بالاتر از چهارراه شهید قدوسی، خیابان شهید محبی پلاک ۳ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4798258

منبع: مهر

کلیدواژه: نهج البلاغه جامعه شناسی جریان انحرافی نشست علمی فلسفه کنفرانس بین المللی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی هفته پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آیت الله جوادی آملی فعالیت های قرآنی گام دوم انقلاب جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران کانون اندیشه جوان مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مفدا؛ ­آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به شیوه غیرمتمرکز و به صورت الکترونیک و یا کاغذی توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در خردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ و مرحله شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش‌های PMP، OSCE، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش‌های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود) در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی 
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • شکل‌گیری مفهوم محیط‌زیست در تفکر اجتماعی
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی