Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: کارگروه ویژه برای بررسی موضوع کیک‌های آلوده با محوریت معاونت سیاسی استانداری و نهادهای ذیربط تشکیل و موضوع با نهایت دقت پیگیری شود.

عبدالکریم گراوند در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی، بانوان و خانواده و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن سند اجتماعی استان اظهار کرد: سند اجتماعی استان باید مبنای عمل فعالیت های حوزه اجتماعی باشد، لذا حوزه معاونت سیاسی و امور اجتماعی استانداری اجرایی شدن این سند را با جدیت دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی در مورد بیماری آنفولانزا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از ضرورت های کنونی در موضوع آنفولانزا، اطلاع‌رسانی از این بیماری است، لذا دانشگاه علوم پزشکی نسبت به اطلاع رسانی در این زمینه اقدام کند.

به گزارش ایسنا، استاندار بوشهر در مورد موضوع کیک‌های آلوده هم اضافه کرد: برای رسیدگی به این موضوع کارگروه ویژه با محوریت معاونت سیاسی استانداری و نهادهای ذیربط تشکیل و موضوع با نهایت دقت پیگیری شود.

گراوند با اشاره به سهمیه ساخت 400 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان بوشهر گفت: با پیگیری که از سوی سازمان بهزیستی کل کشور داشتیم مجوز 400 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی استان بوشهر گرفتیم اما ضرورت دارد اداره کل بهزیستی استان بوشهر نسبت به پیگیری این موضوع اقدامات لازم انجام دهد.

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان نیز موضوع کیک های آلوده را در مدارس اطلاع رسانی کرده تا از شیوع استفاده از کیک های آلوده جلوگیری شود.

استاندار بوشهر با اشاره به گزارش شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با قدردانی از نهادهای اطلاعاتی، انتظامی در مورد مبارزه با مواد مخدر گفت: با همکاری نیروهای نظامی و اظلاعاتی شاهد کشفیات خوبی در عرصه مواد مخدر بودیم و اگر حمایت دستگاه قضا نباشد در این زمینه دچار مشکل می شویم.

گراوند بر نظارت بر عملکرد کمپ های ترک اعتیاد تاکید کرد و افزود: بعد نظارتی بر عملکرد کمپ‌های ترک اعتیاد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تقویت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیک آلوده آنفلوآنزا استاندار بوشهر دانشگاه علوم پزشكي کارگروه بحران بيماري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر گفت :‌مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی کاشمر در حین کنترل یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه سواری سایپا ۱۴۱ مشکوک شدند و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ حسن مشهدی اظهار کرد:  مأموران پس از بازرسی دقیق خودرو موفق شدند ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک  رال که در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.   وی بیان کرد: دو  متهم در این رابطه دستگیر و به  مراجع قضائی تحویل  شدند.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۹۰۰ میلیون ریال پرونده تخلف صنفی در بوشهر+ عکس
  • کارگروه تحقق شعار سال در استاندارد البرز تشکیل شد
  • تشکیل کارگروه اجرایی شعار سال در مازندران
  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز
  • تشکیل کارگروه مشترک دولت و انبوه‌سازان برای رفع مشکل مسکن
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن