Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:42:46 GMT

انهدام باند شرکت هرمی در رشت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۷۸۷۶

انهدام باند شرکت هرمی در رشت

ایسنا/گیلان رئیس پلیس آگاهی گیلان از انهدام باند شرکت هرمی و دستگیری ۱۲ نفر از اعضای آن در رشت خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام تحقیقات محل فعالیت اعضای این باند را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در این راستا ۱۲ نفر از اعضای این شرکت هرمی دستگیر و تعدادی کتاب و لوح فشرده آموزشی نیز کشف شد؛ متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به اقدامات مقابله‌ای پلیس با شرکت‌های هرمی، گفت: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی و شرعی ندارد.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: خوش باوری و عدم اطلاع افراد از جوانب و پیامدهای عضویت در شرکت‌های هرمی، ایجاد امید کاذب پولدار شدن، سطحی نگری افراد جوان و بی‌تجربه به قضایا و وسوسه زود پولدار شدن از مهمترین علل فعالیت افراد در این شرکت‌ها است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دستگیری اعضای یک شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲