Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ هنوز بحث بازگشت آندره استراماچونی به ایران منتفی نشده است و این مربی باوجود انتشار ویدئویی هنوز امیدوار است با حل مشکلات پرداخت دستمزدش، عازم ایران شود.

استراماچونی در تازه ترین مصاحبه خود با روزنامه «کوریرا» ایتالیا به نکات جالبی از زمان دریافت پیشنهادش از استقلال و زندگی در ایران اشاره و تاکید کرده است که مشکلش تاخیر در دریافت دستمزد نیست بلکه نحوه دریافت پولش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه با تیتر «مربی ای که با خداحافظی از استقلال باعث ایجاد آشفتگی در ایران شد: آماده بازگشت» با دید مثبت نسبت به اتفاقات رخ داده نگاه کرده است.

بیشتر بخوانید: سوء مدیریت، باعث جدایی استراماچونی

بخشی از گفتگوی استراماچونی که مربوط به زندگی در ایران و استقلال است، در ذیل می آید:

حقیقت را بگویید. آیا زمانی که ایران را ترک کردید انتظار داشتید هواداران در خیابان اعتراض کنند تا مدیران باشگاه مجبور به عقب نشینی شوند؟

- اعتراف می کنم خیر؛ حتی در بدترین حالت تصوراتم اینطور فکر نمی کردم.

وقتی پیشنهاد استقلال و ایران رسید، فوتبال این کشور را نمی شناختید؟

- درست است. وقتی پیشنهاد استقلال به دستم رسید اولین چیزی که فکر کردم این بود: ایران؟!

آیا پیشنهاد دیگری هم داشتید؟

- من دروغگو و ریاکار نیستم. حقیقت این است که وقتی فهمیدم در ایتالیا پیشنهادی ندارم استقلال را انتخاب کردم.

بعد از پیشنهاد استقلال آیا به همسرت گفتی عزیزم سال بعد برای مربیگری به ایران می روم...؟

- بله، کمابیش همینطور بود.

و واکنش همسرت چه بود؟

- دالیلا یک زن خارق العاده است. او همیشه از من حمایت کرده است.

استراماچونی در این مصاحبه درباره سابقه بازی، مصدومیت و مربیگری اش در ایتالیا، یونان و چک مورد سئوال قرار گرفته و در ادامه دوباره بحث به مربیگری در ایران رسیده است.

و سپس به ایران رفتی. آیا به این کشور بر می گردی؟

- حتی همین حالا.

دقیقا در استقلال چه اتفاقی افتاد؟

- در پرداخت های قراردادم بی نظمی ایجاد شد ولی من درباره تاخیر در پرداخت پولم صحبت نمی کنم بلکه منظورم شکل پرداخت است. این وضعیت از ابتدا اعلام شده بود. مشخصا به خاطر تحریم هایی که بر ایران وارد شده، مشکلاتی وجود دارد. از نظر قانونی امکان ادامه کار نداشتم.

وزن سیاسی ورزش ایران چطور است؟

- تیم ما یک تیم صد درصد دولتی است که هیات مدیره و مدیرعامل نتیجه انتخاب های سیاسی هستند.

 آیا سیاست روی تیم شما سنگینی می کند؟

- ظاهرا.

از ایران چه چیزی به ایتالیا می آوری؟

-  یک تجربه ناب و منحصر به فرد در یک سرزمین جذاب و تاریخی؛ خیلی متفاوت از آنچه که توصیف می شود. نشانه های امپراتور پارسی، پرسپولیس، تمدن، شیراز و اصفهان تنها بخش هایی از عجایب ایران است. برخورد مردم با غریبه ها غیر قابل باور است.

مردم در حمایت از شما مقابل باشگاه تجمع کردند.

- به همین دلیل امیدوارم برگردم تا همچنان سرمربی چنین هواداران جذابی که به خاطر من به خیابان رفتند، باشم.

هیات مدیره باشگاه اعلام کرده است که استراماچونی بر می گردد. آیا همه چیز در نهایت خوب تمام می شود؟

- زمانی به شما پاسخ می دهم که همه چیز به خوبی انجام بشود.

منبع: مهر خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استراماچونی سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آمار و ارقام اعلام شده توسط عاملین، رابطین و پایگاه‌های جذب و توزیع فطریه و کفارات در استان بوشهر مردم دیندار بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان فطریه پرداخت کردند.

وی افزود: این آمار نسب به سال گذشته ۱۲ در صد رشد نشان می‌دهد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: از کل فطریه پرداخت شده ۳۹ میلیارد تومان فطریه عام ،۲ میلیارد تومان فطریه سادات و الباقی کفارات است.

روشن بیان کرد: از کل فطریه پرداختی مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است که نسبت به سال قبل ۸۰ درصد رشد داشته است و جا دارد از همکاری و اعتماد مردم عزیز تقدیر کنم.

روشن افزود: کل فطریه جذب شده با توجه به نیازسنجی انجام شده در خانواده‌ها در همان روزهای اول و دوم عید فطر به خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در تلاشیم که کفارات را به صورت کارت نان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهیم.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان گفت: الباقی فطریه توسط مؤسسات، خیریه‌ها، مراکز نیکوکاری کمیته امداد و شوراهای زکات و پایگاه‌های مقاومت بسیج جذب و به نیازمندان تحویل شده است.

اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین ۷ تا ۱۸ سال

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان در سنین ۷ تا ۱۸ سال در استان خبر داد و گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مقرر شده طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سنین ۷ تا ۱۸ ساله از طریق حوزه اشتغال کمیته مداد استان اجرا شود.

روشن در ادامه افزود: بر اساس مأموریتی که رهبری معظم انقلاب در مردادماه ۱۳۹۸ به کمیته امداد محول کردند، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست.

وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مددجویان الزمات و زیرساخت‌هایی نیاز دارد که مهمترین آن مهارت آموزی جامعه هدف است.

روشن در ادامه افزود، توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد زمینه سازی برای اشتغالزایی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت و در نتیجه استقلال معیشتی آنان است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طرح ویژه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان سنین ۷ تا ۱۸ سال برای ۲ هزار نفر با همکاری سازمان فنی حرفه‌ای برگزار شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز سه هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز با همکاری سازمان‌های آموزشی از این آموزش‌ها بهره مند خواهند شد.

کد خبر 6086758

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • اعتراض پرسپولیس به سازمان لیگ؛ «استقلال قانون را دور می‌زند»!