Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سوئدی توپچی ها می گوید او نیز دوست دارد آرسنال به روزهای خوبش بازگردد و کسب جام کند اما این موضوع به یک باره اتفاق نخواهد افتاد و نیازمند زمان است.

طرفداری - اخراج اونای امری از آرسنال، فردی لیونبرگ سوئدی را به صورت موقت به نیمکت سرمربیگری توپچی ها رساند. لیونبرگ اما هفته گذشته و با پیروزی 3 بر 1 آرسنال مقابل وست هم از هفته شانزدهم لیگ برتر انگلستان، طلسم شکنی کرد و توپچی ها بلاخره پس از 7 هفته و به عبارتی پس از 64 روز، طعم پیروزی و کسب سه امتیاز در رقابت های لیگ برتر را چشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش SkySports، آرسنال اما، امشب و از چهارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر، در خانه به مصاف منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی خواهد رفت. لیونبرگ اما در آستانه دیدار تیمش مقابل سیتیزن ها، عنوان کرد که طرفداران آرسنال حق دارند که بابت وضعیت فعلی تیمشان آشفته باشند اما می خواهد که آن ها در کنار تیم حاضر باشند و به حمایت از باشگاه مورد علاقه اشان بپردازند. سرمربی آرسنال گفت: 

هواداران حق دارند که از وضعیت تیم ناراحت باشند و این احساس را داشته باشند. البته که می خواهم آن ها در کنار ما باشند و از طرفی دیگر از تاثیر حضور و حمایت آن ها بر بازیکنان نیز آگاه هستم. وقتی اتمسفر بدی در ورزشگاه در جریان است، بازیکنان کمی دچار افت می شوند. در این باره با بازیکنانم صحبت خواهم کرد و سعی خواهم کرد که آن ها را برای وقتی که این موضوع (عدم حمایت هواداران) اتفاق می افتد، آماده کنم. فکر می کنم که وقتی با سیتی در خانه بازی می کنیم، طرفدارانمان با علم به این که بازی سختی مقابل آن ها داریم، بدون توجه به وضعیت تیم، از ما حمایت خواهند کرد. من بدون شک به تصمیمات و صدای هواداران باشگاه احترام می گذارم. از نظر من آن ها معنای باشگاه هستند و ما تلاش می کنیم تا بهترین عملکرد را برای آن ها به نمایش بگذاریم. ما سعی می کنیم به آن ها احترام بگذاریم و کاری کنیم که آن ها از این احترام با خبر شوند. امیدوارم آن ها این موضوع را در دو هفته گذشته متوجه شده باشند. 

لیونبرگ تا به حال در 4 بازی هدایت آرسنال را بر عهده داشته است و پیروزی در مقابل وست هم تنها پیروزی تیم لیونبرگ در 4 بازی گذشته بوده است. باید منتظر ماند و دید که آیا اسطوره سوئدی باشگاه لندنی، فرصت بیشتری برای نمایش توانایی هایش روی نیمکت سرمربیگری دریافت خواهد کرد یا خیر. لیونبرگ در خصوص تجربه هدایت آرسنال گفت:

هدایت آرسنال افتخار بزرگی است. باشگاه از من خواست که این مسئولیت را بپذیرم و من پنج سال است که خودم را برای این موضوع آماده می کنم. من هدایت تیم دوم آرسنال را پذیرفتم چرا که قصد داشتم سرمربیگری را دنبال کنم و روزی سرمربی تیمی شوم. نمی شود یک شبه کاری بزرگ انجام داد. من سعی می کنم که تاثیرم را روی زمین چمن نشان دهم اما این موضوع وقتی که در روزهایی مانند امروز، تنها 6 بازیکن در اختیار دارم، آن قدر ها هم آسان نیست. بنابراین وقت زیادی برای تمرین کردن با کل تیم در اختیار نداریم اما از ویدیو استفاده می کنیم و سعی می کنیم که به این روش، به پیشرفت برسیم. از طرفی دیگر، من طرفدار آرسنال نیز هستم و دوست دارم که باشگاه دوباره کسب جام کند و به روزهای خوبش بازگردد اما همانطور که گفتم این موضوع یک شبه قابل اجرا نیست. البته که تیم مشکلات و ضعف هایی دارد و ما باید این مشکلات را حل کنیم. لیستی شامل 10 یا 15 مورد از ضعف هایی که باید حل شوند در اختیار دارم اما نمی توان همه این مشکلات را به یک باره حل کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد

درخشش اودگارد در مقابل چلسی، یادآور بازی‌های مسوت اوزیل در جمع توپچی‌ها بود.

طرفداری | کاپیتان اودگارد یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای آرسنال در این فصل بوده است.

آرسنال در دیداری جذاب و نفس‌گیر، چلسی را با نتیجه 5-0 شکست داد و به صدر جدول لیگ برتر انگلستان صعود کرد. در این بازی، مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، عملکردی فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشت و هشت موقعیت گلزنی را برای تیمش خلق کرد. او همچنین دو پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش در بازی مقابل چلسی ارسال کرد. کاپیتان توپچی‌ها با درخشش خود در بازی برابر چلسی آمارهای جالب‌توجهی را به نام خودش به ثبت رسانده است.

عملکرد مارتین اودگارد در بازی مقابل چلسی بیشترین خلق موقعیت در یک بازی لیگ برتر برای آرسنال پس از مسوت اوزیل (8) بیشترین لمس توپ (82) بیشترین پاس در یک سوم پایانی زمین (34) بیشترین برد در دوئل‌ها (8) بیشترین دریبل موفق (3) بهترین بازیکن زمین از هواسکورد با نمره 9.8

بیشتر بخوانید:

آرسنال 5-0 چلسی؛ آواز مهیب در قلب شهر قرمز تحقیر پوچتینو در امارات؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!

عملکرد اودگارد در این بازی یادآور بازی‌های مسوت اوزیل، هافبک سابق باشگاه آرسنال بود. اوزیل در سال ۲۰۱۵ در مقابل ساندلند ۱۲ موقعیت برای بازیکنان آرسنال خلق کرده بود تا حال کاپیتان اودگارد پس از هشت فصل یاد او را بار دیگر برای هواداران آرسنال زنده کند.

پیروزی در این بازی برای آرسنال اهمیت زیادی داشت. آنها با این پیروزی موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کردند تا امیدهای خود را برای کسب عنوان قهرمانی زنده نگه دارند. عملکرد اودگارد در این بازی نشان داد که او به معنای واقعی کلمه یک رهبر تمام عیار برای توپچی‌هاست. او با هوش، خلاقیت و تکنیک خود، یکی از بهترین بازیکنان آرسنال و لیگ برتر انگلستان در حال حاضر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!