Web Analytics Made Easy - Statcounter

واردات نفت کره جنوبی از آمریکا در ماه نوامبر امسال بیش از ۸۰ درصد نسبت به پارسال افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری رویترز از سئول، آمارهای گمرکی کره جنوبی امروز (یکشنبه ۲۴ آذر ماه) نشان داد واردات نفت این کشور از آمریکا در ماه نوامبر امسال ۸۰.۴ درصد و در ۱۱ ماهه سال ۲۰۲۰ میلادی در مجموع ۱۶۵.۳ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره جنوبی که پنجمین واردکننده بزرگ نفت در جهان است، در ماه نوامبر امسال یک میلیون و ۵۶۰ هزار تن، معادل ۳۸۲ هزار و ۳۵۷ بشکه در روز، نفت از آمریکا وارد کرد.

آمریکا پس از عربستان، کویت و عراق، چهارمین تأمین‌کننده بزرگ نفت کره جنوبی در ماه نوامبر امسال بود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نفت کره جنوبی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است

سید عقیل مرتضوی در گفتگو با خبرنگار جام جم ، با اشاره به اینکه وضعیت آب موجود در سدهای استان مناسب نیست و باید به مدیریت مصرف توجه ویژه داشت، افزود: میزان بارندگی در سال آبی جاری ۳۱ درصد افزایش یافت و طبق آمار ایستگاه‌های این شرکت در سال آبی جاری حدود ۱۸۶ میلی متر بارندگی ثبت شد که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد افزایش یافت. وی ادامه داد: اما میزان بارندگی‌های انجام شده نسبت به دوره آماری بلند مدت روند کاهشی داشته است و از سوی دیگر طبق پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان دمای هوا دو درجه سانتی گراد افزایش خواهد یافت. مرتضوی اظهار کرد: در واقع هر یک درجه افزایش دما، مصارف را به صورت تصاعدی بالا می‌برد و کاهش میزان بارندگی‌ها نسبت به دوره بلند مدت و افزایش دما سبب می‌شود تا مصرف کنندگان در صورت عدم رعایت الگوی مصرف به زحمت بیفتند. وی با بیان اینکه حجم مخازن سدهای استان ۲۲۲ میلیون متر مکعب است، تصریح کرد: در این موقع از سال در سال گذشته سدهای استان ۵۴ میلیون متر مکعب آب وجود داشت که هم اکنون به ۵۰ میلیون متر مکعب رسیده که با کاهش هفت درصدی مواجه هستیم. به گفته این مقام مسئول، ۵۰ درصد از حجم سد شیرین دره، ۴۶ درصد از حجم سد چندیر، ۴۲ درصد از حجم سد گلول، ۱۱ درصد از حجم سد بیدواز و ۶ درصد از حجم سد بارزو دارای آب است. وی ادامه داد: طی ۲۸ روز گذشته ۱۲ میلیون متر مکعب آب وارد سدهای استان شده‌ که بیشترین آب وارد شده به سد شیرین دره با مقدار ۶ میلیون متر مکعب بوده است./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • ثبت ۲۴۶ میلی‌متر بارندگی در آذربایجان غربی
  • رشد ۲.۵ برابری بازرسی های بهداشت محیط
  • افزایش دو برابری شاخص‌های بازرسی‌های بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی
  • افزایش دو برابری شاخص‌های بازرسی‌های بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳
  • وزیر صمت:‌ ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • حجم سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسید