Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان برگزاری بازی های معوقه فوتبال ایران اعلام شد.

طرفداری- زمان برگزاری مسابقات معوقه لیگ برتر و مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد.

به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، ضمن احترام و تکریم به حقوق قانونی باشگاه های کشور و با توجه به برنامه ریزی های از قبل تنظیم شده و در راستای حمایت از تیم ملی امید کشورمان  و همچنین  تاکید بر برگزاری  مسابقات حذفی و معوقه ناخواسته و همسان سازی تعداد بازی های تیم ها در جدول مسابقات لیگ برتر، پس از برگزاری جلسات و بررسی های متعدد، تغییراتی در برنامه ریزی مسابقات  لیگ برتر و مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام و برنامه مسابقات به شرح زیر اعلام  شد:

مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر طبق اعلام برنامه قبلی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر به طور کامل برداشته و  زمان برگزاری آن مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی:

مسابقه تراکتورسازی تبریز و مس کرمان از این مرحله لغو شد و زمان بعدی آن متعاقبا اعلام می گردد.

سه دیدار دیگر این مرحله جام حذفی روز دوم دی ماه ۱۳۹۸ به شرح زیر برگزار می شود:

استقلال تهران – سپاهان اصفهان

شهرداری ماهشهر – پرسپولیس

نفت مسجدسلیمان  - شاهین شهرداری بوشهر

دیدارهای معوقه لیگ برتر نیز به شرح زیر برگزار می شود:

سه شنبه ۳ دی ماه ۹۸

گل گهرسیرجان – ماشین سازی تبریز معوقه هفته دوازدهم

پارس جنوبی جم – پیکان تهران معوقه هفته یازدهم

تراکتور - شهر خودرو مشهد معوقه هفته یازدهم

چهارشنبه ۶ دی ۹۸

پرسپولیس تهران – نساجی مازندران معوقه از هفته دوازدهم

پنجشنبه ۷  دی ۹۸

پیکان تهران – تراکتورسازی تبریز معوقه از هفته دوازدهم

صنعت نفت آبادان – سپاهان اصفهان معوقه از هفته دوازدهم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین

همشهری آنلاین- تیم ذوب‌آهن که پرگل‌ترین برد این هفته را مقابل تراکتور کسب کرد، در تیم منتخب متریکا هم بیشترین نماینده را داشت. ذوبی‌ها در یک اتفاق شگفت‌انگیز با ۴گل در تبریز پیروز شدند و به دنبال همین بازی ۴بازیکن این تیم در جمع برترین‌های هفته از نگاه متریکا قرار گرفتند. محمدحسین اسلامی، زننده ۲گل از ۴گل ذوبی‌ها با نمره ۸.۱۱ بهترین بازیکن میدان شد و در تیم منتخب هم یکی از بالاترین نمرات را داشت. او در برابر تراکتور ۲بار در موقعیت ضربه‌زنی قرار گرفت که هر دو ضربه را تبدیل به گل کرد. ضمن اینکه ۲پاس کلیدی هم به هم‌تیمی‌های خودش داد و نهایتا با نمره ۸.۱۱ به عنوان سومین بازیکن برتر این هفته برگزیده شد. چهارمین بازیکن برتر هفته هم از ذوب‌آهن بود؛ محمدجواد محمدی زننده گل سوم ذوب‌آهن در این مسابقه که ششمین گل خودش در این فصل هم بود با نمره ۸.۰۱ یکی از دو مهاجم برتر هفته و یکی از ۴بازیکنی بود که نمره بالاتر از ۸ گرفتند. محمدی در نیم‌فصل مشتری‌های زیادی داشت اما در ذوب‌آهن ماند تا به گلزنی در این تیم ادامه بدهد. دو ذوب‌آهنی باقیمانده محمد قریشی در دفاع میانی و امیرحسین جدی در دفاع چپ بودند که آنها هم با کسب نمرات بالا به تیم منتخب رسیدند. جدی در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد تا ذوب‌آهن که ۷هفته پیروز نشده بود با اختلاف گل بالا بر میزبانش پیروز شود.

قرمز سابق، آبی سابق


بعد از ذوب‌آهن که با ۴بازیکن بخش زیادی از تیم منتخب هفته را به تسخیر خودش در آورده، تیم هوادار با ۲بازیکن بیشترین سهمیه را در جمع منتخبان داشت. علیرضا حقیقی با کسب نمره عالی ۸.۱۸ دروازه تیم منتخب را به خودش اختصاص داد و یک بار دیگر برترین گلر هفته شد. حقیقی این هفته هر ۴ضربه داخل چارچوب گل‌گهر را مهار کرد و با ثبت یک کلین‌شیت دیگر به نمره عالی ۸.۱۸ رسید. او برای اینکه بهترین بازیکن هفته شود فقط ۰.۲ نمره کم داشت و دومین بازیکن برتر این هفته شد. از تیم هوادار، داریوش شجاعیان هم با گلزنی در مصاف با گل‌گهر و کسب نمره ۷.۷۸ در تیم منتخب متریکا حاضر است. شجاعیان هفته گذشته هم برای هوادار گل زد و حالا تعداد گل‌های زده‌اش را به ۵ رسانده است.

رامین هنوز هم هست


۵بازیکن باقیمانده تیم منتخب هفته از ۵تیم مختلف می‌آیند. در این بین پرسپولیس و سپاهان هر کدام یک نماینده دارند اما استقلال با وجود برتری یک بر صفر در زمین آلومینیوم هیچ نماینده‌ای ندارد. سپاهان که با تساوی بدون گل مقابل نساجی متوقف شد رامین رضاییان را در جمع منتخبان هفته دارد. رامین با نمره ۷.۶۳ یک بار دیگر بهترین مدافع راست هفته شد تا حتی در روز بد تیمش هم نمره خوبی گرفته باشد. از پرسپولیس هم عیسی آل‌کثیر با گلی که به ملوان زد به نمره ۷.۷۴ رسید و در کنار محمدجواد محمدی در خط حمله قرار گرفت. در خط حمله بلانکو از استقلال هم نمره خوبی داشت اما با اختلاف کمی رقابت را به آل‌کثیر باخت و از ترکیب بیرون ماند. بلانکو در مقابل آلومینیوم نمره ۷.۷۱ گرفته بود، ۳صدم کمتر از عیسی.

بهترین بازیکن هفته؛ جوان و جسور


محمدرضا رضایی با نمره ۷.۵۶ در خط دفاعی، نماینده این هفته تیم شمس‌آذر در تیم متریکا است. از تیم استقلال خوزستان هم یک بار دیگر جواد آقایی‌پور به تیم منتخب رسیده است. در پیروزی ۲ بر یک استقلال خوزستان گل‌ها را ۲بازیکن خارجی زدند اما نمره جواد که فقط یک پاس گل داده بالاتر از آن دو گلزن خارجی است. این بازیکن دعوت‌شده به تیم ملی، این هفته نمره ۷.۹۰ را دریافت کرد. اما بهترین بازیکن این هفته چه کسی بود؟ یازدهمین بازیکن تیم منتخب و کسی که با نمره ۸.۳۸ بالاترین نمره هفته را به دست آورد کسی نیست جز محمدمهدی محبی، گلزن جوان مس رفسنجان که این هفته هر ۲گل تیمش را زد و مقابل پیکان ستاره زمین بود. محبی ۲۴ساله بازیکن محبوب محرم نویدکیا است و در ۳بازی اخیر ۳گل و یک پاس گل برای تیمش داشته است. در حالی که پیش از آن طی ۲۰بازی فقط یک پاس گل داده و هیچ گلی هم نزده بود.

کد خبر 844420 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • تاریخ برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • اعلام زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال