Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جشنواره ی تئاتر اکبر رادی که قرار بود از روز چهارشنبه 27 آذرماه سالجاری در تهران برگزار شود، به دلیل عدم تامین بودجه لازم برای برگزاری این رخداد هنری و فرهنگی ناشی از عدم انجام به موقع تعهدات از سوی حامیان مالی، به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا به نقل از امور ارتباطات رسانهای و روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، دبیرخانهی جشنواره در اطلاعیهای اعلام کرد: برخی از نهادها و سازمانهای اجتماعی و دولتی که قرار بود هر یک در تامین هزینه‌های برگزاری این جشنواره سهمی داشته باشند،متاسفانه تعهدات خود را در زمان لازم انجام ندادند و با وجود تلاش مستمر و همه جانبه ی دبیر دومین جشنوارهی تئاتر اکبر رادی و اعضای هیات مدیره ی بنیاد اکبر رادی و برگزاری نشستهای مکرر، این مهم تا کنون به انجام نرسیده، از این رو با تصمیم هیات مدیره بنیاد اکبر رادی و رییس شورای سیاستگذاری دومین جشنواره ی تئاتر اکبر رادی و با احترام به همه ی هنرمندان متقاضی شرکت در بخشهای مختلف این جشنواره و اظهار تاسف از بدقولی نهادهای مذکور، دومین جشنواره ی تئاتر اکبر رادی در تاریخ دیگری در سال جاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اعلام دبیرخانهی دومین دوره‌ی جشنواره ی تئاتر اکبر رادی، تاریخ جدید برگزاری این جشنواره متعاقبا از طریق روابط عمومی آن به شرکت کنندگان و رسانه‌های گروهی اعلام می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/002x3p

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جشنواره تئاتر اکبر رادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کاشت

شهردار بجنورد گفت: طی سال ۱۴۰۲ فرایند ایجاد کمربند سبز شهری با مساحت ۱۰۰ هکتار و کاشت ۵۰ هزار درخت و درختچه اجرایی شد.

محمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: افزایش فضای سبز یکی از الزامات شهری است، زیرا علاوه بر زیبایی‌های بصری، به افزایش روحیه و نشاط اجتماعی کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه محله‌های حاشیه شهر بجنورد بیش از سایر نقاط به این پارک‌ها نیاز دارند، افزود: طی سال جاری پارک‌های سرداران، مالک‌اشتر، گلستان شهر، ولایت طراحی، احداث یا بازسازی شد.

شهردار بجنورد تصریح کرد: ایجاد کمربند سبز با مساحت ۱۰۰ هکتار و کاشت ۵۰ هزار درخت و درختچه طی سال ۱۴۰۲ انجام گرفت.

کشمیری برگزاری جشن‌های مناسبتی را دیگر برنامه شهرداری طی سال ۱۴۰۲ با هدف افزایش نشاط اجتماعی برشمرد و گفت: برنامه‌هایی از قبیل جشنواره آشپزی و غذاهای سنتی، جشنواره بادبادک‌ها و مشارکت در جشنواره ملی طلایه‌داران اجرایی شده است.

وی درباره برگزاری پیاده‌روی‌های عمومی افزود: برگزاری مسابقات متعدد ورزشی از جمله والیبال ساحلی بانوان برای نخستین بار در دستور کار بجنورد شهرداری بود.

کد خبر 735443

دیگر خبرها

  • برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه
  • جزئیات بازسازی مجموعه تئاتر محراب در سال ۱۴۰۳/ ۲ پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کاشت
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری