Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@09:19:08 GMT

اعزام ۴۵۰ دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۰۲۹

اعزام ۴۵۰ دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب

گروه اجتماعی ـ حدود ۴۵۰ دانش آموز دختر کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدبهاءالدین ملک حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز، 24 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کاروان راهیان نور ابتکاری مهم برای عملیات بزرگ فرهنگی است، ضمن اینکه تا پایان سال تحصیلی ۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر استان از مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس دیدن می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حضور فرماندهان و راویان به همراه دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی تاثیر زیادی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت داشته است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا پایان اسفندماه کار اعزام دانش‌آموزان ادامه دارد، تصریح کرد: مقصد کاروان دانش آموزی راهیان نور مناطق عملیاتی و زیارت یادمان‌های شهدا در هویزه، شلمچه و شهدای والفجر ۸ در منطقه اروندکنار است.
ملک حسینی ابراز کرد: یکی از مهمترین اهداف این کاروان‌ها پیوند فرهنگی شهدای جوان و جوانان و نوجوانان است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی اعزام دانش آموزان مناطق عملیاتی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است

به گزارش همشهری آنلاین، محمد طالبی چاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن ۳ دختر دانش‌آموز شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده بود که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش‌آموز دختر آسیب‌دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت‌آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 846834 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران خبر مهم دانش آموز حوادث ایران تصادف

دیگر خبرها

  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است