Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت ایوان با انتقاد از وضعیت نامناسب عمران شهری گفت: لازم و ضروری است که مسئولان استان با تخصیص اعتبارات لازم در راستای رفع این مشکل گام هایی برداشته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام "علی احمدیان"، امام جمعه موقت ایوان درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در ایوان گفت: شهرستان ایوان یک از شهرستانهایی است که در ایام مختلف سال پذیرای حجم زیادی از زائران و گردشگران هست که به دلایل مختلف این شهرستان را برای رسیدن به مرز مهران یا مقوله گدشگری  انتخاب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت ایوان با انتقاد از نامناسب بودن وضعیت عمران شهری اظهار کرد: وضعیت عمران شهری اعم از کوچه خیابانها و معابر شهر نامناسب است لازم و ضروری است که  به این امر توجه بیشتری شود.

 

وی افزود: مسئولان استانی هم در راستای رفع مشکلات عمرانی شهر ایوان همت والایی از خودشان نشان دهند وبا تخصیص اعتبارات در این زمینه مشارکت نمایند.

 

  امام جمعه موقت ایوان بابیان اینکه بنزین کالایی است که تنها افزایش قیمت آن مربوط به خودش نیست و طبیعتاً روی کالاهای دیگر تأثیر چشمگیری خواهد گذاشت، تصریح کرد: درواقع می‌توانیم بگوییم که افزایش قیمت سوخت، موجب افزایش همه کالاها و خدمات می‌شود اما نکته مهم در این شرایط، کنترل بازار و قیمت‌هاست.


وی ابراز کرد: اگر چنانچه کنترل قیمت‌ها در بازار در طول سال انجام شود به‌طورقطع برای مردم قابل‌قبول است، مسئولین وظیفه‌دارند که به‌گونه‌ای قیمت‌ها را مدیریت کنند که درآمد افراد جامعه متناسب با هزینه‌های خانواده باشد و موقعی که افزایش قیمت کالاها وجود دارد، درآمدهای مردم نیز افزایش یابد.
 


حجت‌الاسلام احمدیان  با تأکید مجدد بر کنترل و نظرات بر قیمت کالاها در بازار، ادامه داد: هر چه افزایش قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف مردم، کمتر باشد، فشار کمتری بر قشر آسیب‌پذیر جامعه وارد می‌شود، برای قشر مرفه جامعه، ممکن است افزایش قیمت‌ها، تفاوتی نداشته باشد، بلکه افزایش قیمت کالاها، برای آن‌ها ممکن درآمد بیشتری هم ایجاد کند.


 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ناصرفخرموحدی در بازدید از واحد‌های صنفی شهرستان فاروج و شیروان گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد و وجود کالا‌های اساسی در بازار بررسی و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و همه واحد‌های صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌شده را درج نمایند.
به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیأتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه‌ی بهداشت و سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از واحد‌های صنفی سطح شهر فاروج و شیروان بازدید به عمل آوردند.
 در این بازدید که بصورت سرزده به‌منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت پذیرفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از اجرای مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار طی روز‌های آینده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • وضعیت نامناسب استان یزد در زمینه مجوز الکترونیکی
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است