Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس استان مرکزی، سرهنگ «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: در یکی از این عملیات‌ها ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در انجام تحقیقاتی تخصصی و شبانه روزی از فعالیت ۲ قاچاقچی برای جابه‌جایی مقادیری موادمخدر مطلع شدند که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی برنامه‌ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری آنان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی و شناسایی این افراد در یکی از شهرستان‌های استان فارس، با هماهنگی انجام شده با پلیس این استان، تمهیدات عملیاتی برای دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار گفت.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در این عملیات مشترک، خودروی قاچاقچیان موادمخدر متوقف و در بازرسی از آن ۱۹۱ کیلوگرم ماده مخدر حشیش کشف شد و هر ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.
سرهنگ مفخمی‌شهرستانی عنوان کرد: در عملیات دیگر نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در تحقیقاتی از فعالیت یک باند عرضه موادمخدر مطلع شدند و مشخص شد این باند در حال جابجایی مقادیری ماده مخدر در یکی از استان‌های جنوبی کشور است.
وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده، محل تردد این افراد در یکی از شهرهای استان بوشهر شناسایی و با هم پوشانی اطلاعاتی با پلیس این استان، در یک عملیات خودروی قاچاقچیان متوقف و مقدار حدود ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف شد و در این رابطه چهار نفر دستگیر شدند.

وی بیان کرد: پلیس ساوه نیز در عملیاتی دیگر یک باند خانوادگی عرضه مواد مخدر را منهدم و در این رابطه پنج نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: این باند در حال انتقال مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی به شمال کشور بود که در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ مفخمی شهرستانی گفت: در بازرسی از خودروی این افراد مقدار حدود ۶۰ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در خودروی متهمان جاساز شده بود کشف شد.

توقیف پنج دستگاه خودروی شوتی در عملیات پلیس شازند

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پنج دستگاه خودروی شوتی (حمل کنندگان کالای قاچاق با خودروهای سبک) در عملیات روز گذشته پلیس شهرستان شازند توقیف شده است.

سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: در این عملیات‌ها یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق شامل لباس، لوازم ساختمانی و لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شده است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها بوشهر استان مرکزی خوزستان انتظامی کشف مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استان مرکزی خوزستان انتظامی کشف مواد مخدر بوشهر استان مرکزی خوزستان انتظامی کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از شناسایی و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در شهر قزوین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ فرهاد علی بیگی، اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه 2 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضایی هر 2 متهم را در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان 551 گرم تریاک، 260 عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزیع مواد مخدر کشف شد، خاطرنشان کرد: هر 2 خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی