Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید نریمان روز یکشنبه در مجمع هیات دوچرخه‌سواری قم بیان کرد: باوجود مشکلات اقتصادی و اعتباری موجود در اداره کل ورزش و جوانان تمام تیم‌هایی که درخواست اعزام به مسابقات کشوری داشته‌اند به شهرهای هدف اعزام‌شده‌اند.

وی اضافه کرد: برای اعزام تیم‌های ورزشی بانوان استان به رقابت‌های ملی و لیگ‌های مختلف رشته‌های ورزشی بیش از ۹۰ درصد از هزینه‌های اعزام توسط اداره کل روزش و جوانان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان قم آمادگی دارد در کنار شهرداری قم، طرح«سه‌شنبه‌های بدون خودرو» را عملیاتی کند.

نریمان اضافه کرد: رشته ورزشی دوچرخه‌سواری از رشته‌هایی بوده که استان قم در آن دارای مزیت‌های نسبی است و برنامه‌ریزی‌های بسیار مطلوبی برای توسعه این رشته و افزایش ظرفیت و زیرساخت‌ها در دستور کار است.

رییس هیات دوچرخه‌سواری استان قم نیز در این جلسه بیان کرد: در تمام بوستان و پارک‌های تازه تاسیس شهر قم فضای لازم برای دوچرخه‌سواری در نظر گرفته‌شده است.

مصطفی امینی خاطرنشان کرد: احداث فضاهای استاندارد برای دوچرخه‌سواری در سطح بوستان‌های شهری، آینده این رشته ورزشی را متحول خواهد کرد.

وی گفت: یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های دوچرخه‌سواری ایران در منطقه پردیسان قم با استانداردهای بالا در دست احداث است.

برچسب‌ها قم ورزش و جوانان بوستان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم ورزش و جوانان بوستان ورزشی قم ورزش و جوانان بوستان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت

پژمان قرائیان گفت: در پی حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو و سواری هیوندا ۹ نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

و با اشاره به اعلام حادثه در ساعت هشت و ۲۳ دقیقه امروز در کیلومتر۴۰ پس از معلمان، ادامه داد: به سرعت سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ سرکویر، فرات و یزدان‌آباد دامغان به محل حادثه اعزام شدند و بالگرد امداد هوایی نیز به محل حادثه اعزام شد.

وی تاکید کرد: در این حادثه که همراه با آتش گرفتن خودروها بود، یک ست نجات هلال احمر و آتش نشانی نیز در محل حضور پیدا یافتند و به عملیات امدادی پرداختند. با توجه به نوع و شدت حادثه ۹ نفر در حادثه جان باختند و یک نفر مصدوم پسربچه حدود پنجساله به بیمارستان کوثر سمنان با بالگرد منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • تجاوز به چپ سواری تویوتا لندکروز علت تصادف زنجیره‌ای ایلام بوده است
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای