Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@16:39:22 GMT

رحمتی استقلال را تهدید به افشاگری کرد!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۱۵۵

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، به دنبال عدم پرداخت مالیات سیدمهدی رحمتی دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال تهران و فعلی شهرخودرو، حساب های شخصی این دروازه بان از سوی باشگاه استقلال مسدود و کلیه اموال او توقیف شد. مهدی رحمتی با انتشار پستی در اینستاگرام خود باشگاه استقلال را تهدید به افشاگری کرد. متن پست اینستاگرام رحمتی به شرح زیر است:

 

چند سال است به خاطر مشکل مالیاتی ممنوع‌الخروج، ممنوع المعامله و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هستم و صدایم در نیامده اما ظاهرا از سکوت من سوءاستفاده‌های زیادی شده است.
در شرایطی که آقایان در فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال هر روز ادعا می‌کنند که این باشگاه هیچ بدهی ندارد و مشکلی برای حضور در آسیا ندارد اما نه تنها مالیات من را پرداخت نکرده اند بلکه ظاهرا به AFC هم اطلاعات غلط داده‌اند. نمی‌دانم چه کسی پاسخگوی چنین کار زشتی است و چه کسی مسئولیت این کار را بر عهده می‌گیرد. اما حالا که با نامه توقیف اموال مواجه شده‌ام ذره‌ای کوتاه نمی‌آیم و به هر نهادی لازم باشد توضیح می‌دهم که نه تنها بدهی مالیاتی من چند سال است که پرداخت نشده بلکه برای پاک کردن صورت مسئله، مدارک غیر واقعی هم به AFC‌ ارسال کرده‌اند. 


5 ماه است که در حال مذاکره با مسئولان مربوطه هستم و به خاطر حل شدن این مشکل وکیل بنده بارها و بارها با کامران منزوی صحبت کرده اما فقط امروز و فردا و مشکل حل می‌شود شنیده‌ام! انگار نه انگار که زندگی‌ام مختل شده و تمام حساب‌های بانکی ام بسته شده است. 


این اولین و آخرین اولتیماتوم من بابت این اتفاق است و همانطور که نامه توقیف اموال با فرصت 5 روزه به دستم رسیده من هم تا ظهر امروز که وکیلم با عضو هیئت مدیره استقلال جلسه دارد صبر خواهم کرد. اگر مشکل مالیاتی من حل نشد همان رفتاری را انجام می‌دهم که آقایان در این چند سال و 5 با ماه با من انجام دادند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام اینستاگرام فدراسیون فوتبال ایران سیدمهدی رحمتی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد

کمیته انضباطی رای خود در خصوص تخلف مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال تهران صادر و او را جریمه کرد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی در خصوص تخلف مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

مربی استقلال در مصاحبه بعد از بازی مقابل مس‌رفسنجان که به تساوی دو بر دو انجامید، مدعی شد که اگر رنگ پیراهن استقلال متقاوت بود، توپی که در دقایق پایانی گل تشخیص داده نشده بود، از سوی داوران گل اعلام می‌شد!

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • فرار مالیاتی با پوزهای نمایشی
  • فرار مالیاتی پزشکان با پوزهای نمایشی
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام
  • ۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد
  • پرداخت مالیات باید به فرهنگ تبدیل شود