Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون اسکی قیمت بلیت پیست اسکی بین‌المللی دیزین را اعلام کرد. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، فدراسیون اسکی در جهت توسعه ورزش اسکی و نیز تسهیل شرایط برای علاقه‌مندان به این ورزش قیمت بلیت پیست اسکی بین‌المللی دیزین را با شرایطی ویژه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس قیمت بلیت اسکی‌‌باز برای استفاده در روزهای شنبه تا چهارشنبه 133 هزار تومان است که به انضمام 5 هزار تومان هزینه بیمه و 12 هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ 150 هزار تومان تعیین شد.

قیمت بلیت هر اسکی‌باز‌ برای استفاده در روزهای پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل 160 هزار تومان است که به انضمام 5 هزار تومان هزینه بیمه و 15 هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ 180 هزار تومان تعیین شد.

قیمت بلیت هر اسکی‌‌باز در گروه سنی زیر 12 سال جهت استفاده در تمامی روزهای هفته 88 هزار تومان است که به انضمام 5 هزار تومان هزینه بیمه و 7 هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ 100 هزار تومان تعیین شده است.

قیمت بلیت گردشگر (استفاده از تله‌کابین) جهت استفاده در تمامی روزهای هفته 60 هزار تومان است که به انضمام 5 تومان هزینه بیمه و 5 هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده مجموعا مبلغ 70 هزار تومان تعیین شد.

در حال حاضر هر دو مسیر شمشک به دیزین (پارکینگ بالا) و جاده چالوس (پارکینگ پایین) به صورت کامل باز است و مشکلی برای تردد مراجعه‌کنندگان گرامی به پیست اسکی بین‌المللی دیزین وجود ندارد.

همچنین با هماهنگی فدراسیون اسکی و جهت رفاه حال مراجعه‌کنندگان گرامی، قیمت ورود به پارکینگ بالای پیست اسکی دیزین و تردد از مسیر شمشک به دیزین با کاهش 10 هزار تومانی، مبلغ 20 هزار تومان در سال جاری اعلام می‌شود. دارندگان کارت عضویت فدراسیون اسکی می‌توانند به صورت رایگان از مسیر شمشک به دیزین (پارکینگ بالا) تردد نمایند.

استفاده از بلیت گروه سنی زیر 12سال در شرایطی میسر است که فرد دارای کارت عضویت فدراسیون اسکی با مشخصات کامل باشد.

به گزارش تسنیم، این قیمت‌ها در حالی اعلام شده که با وجود بالا رفتن هزینه‌ها، هیچ افزایشی صورت نگرفته و حتی در برخی موارد نیز کاهش قیمت رخ داده است.

اعلام ترکیب تیم‌های ملی اسکی ایران برای حضور در المپیک زمستانی جوانان

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اسکی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکی اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین کمر تسلا را شکست/ حراج خودروهای تسلا برای ماندن در بازار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، تسلا قیمت خودروهایش در چند بازار بزرگ خود از جمله چین و آلمان را کاهش داده است. پیش از این، شرکت قیمت محصولاتش در آمریکا را نیز کاهش داده بود. کاهش بهای خودروهای تسلا در حالی اتفاق می افتد که شرکت با کاهش فروش و تشدید کارزار قیمت بین خودروهای الکتریکی به خصوص از سوی خودروسازان برقی چینی روبرو است.

ماه گذشته ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی تسلا اعلام کرد تعداد محموله های جهانی بارگیری شده این شرکت در 3 ماهه نخست سال برای نخستین بار به پایین ترین میزان طی 4 سال اخیر رسیده است. ماسک در پستی در پلتفرم ایکس نوشت: قیمت های تسلا باید مرتب تغییر کنند تا با تولید و تقاضا همخوان شوند.

تسلا که بزرگترین خودروساز برقی بازار است، جنگ قیمت را بیش از یک سال قبل و با کاهش قابل توجه قیمت محصولاتش، آنهم به بهای از دست رفتن حاشیه سود آغاز کرد.

طبق وب سایت رسمی شرکت، قیمت پایه خودروی «مدل 3» در چین 14 هزار یوان(1930 دلار) کاهش یافته و به 231 هزار یوان(32 هزار دلار) رسیده است. در آلمان نیز قیمت خودروی مدل3 با محور عقب از 42990 به 40990 یوروی کاهش یافته است. علاوه بر آن قیمت خودروهای تسلا در کشورهای اروپایی دیگر، خاورمیانه و آفریقا نیز کاهش یافته است.

روز جمعه تسلا اعلام کرد بهای خودروهای مدلY، مدل ایکس و مدل اس 2 هزار دلار کاهش یافته است. روز شنبه نیز شرکت اعلام کرد بهای نرم افزار کمک راننده کاملا خودران در آمریکا از 12 به 8 هزار دلار کاهش یافته است.

از سوی دیگر باید توجه داشت این شرکت در تجدید مدل های قدیمی خود کند عمل کرده و همزمان نرخ سود بالای بانکی تمایل مصرف کنندگان به محصولات و کالاهای گرانقیمت را کاهش داده است. از سوی دیگر شرکت های خودروسازی برقی رقیب در چین ( بزرگترین بازار خودروی جهان) مدل های ارزان قیمت تری را به بازار عرضه می کنند.

کد خبر 6085055 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • جهش بهای نفت در بازار جهانی
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس
  • چین کمر تسلا را شکست/ حراج خودروهای تسلا برای ماندن در بازار