Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@16:41:24 GMT

لغو دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۳۱۸

لغو دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

خبرگزاری میزان- با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، دیدار‌های هفته هفدهم لیگ برتر لغو و به زمان دیگری موکول شد. تاریخ انتشار: 13:58 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۱۲۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، ضمن احترام و تکریم به حقوق قانونی باشگاه‌های کشور و با توجه به برنامه ریزی‌های از قبل تنظیم شده و در راستای حمایت از تیم امید کشورمان و همچنین تاکید بر برگزاری مسابقات حذفی و معوقه ناخواسته و همسان سازی تعداد بازی‌های تیم‌ها در جدول مسابقات لیگ برتر، پس از برگزاری جلسات و بررسی‌های متعدد، تغییراتی در برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر و مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام و برنامه مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر طبق اعلام برنامه قبلی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر به طور کامل برداشته و زمان برگزاری آن مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی:

مسابقه تراکتورسازی تبریز و مس کرمان از این مرحله لغو شد و زمان بعدی آن متعاقبا اعلام می‌گردد.

سه دیدار دیگر این مرحله جام حذفی روز دوم دی ماه ۱۳۹۸ به شرح زیر برگزار می‌شود:

استقلال تهران – سپاهان اصفهان
شهرداری ماهشهر – پرسپولیس
نفت مسجدسلیمان - شاهین شهرداری بوشهر
دیدار‌های معوقه لیگ برتر نیز به شرح زیر برگزار می‌شود:

سه‌شنبه ۳ دی ۹۸
گل گهرسیرجان – ماشین سازی تبریز معوقه هفته دوازدهم
پارس جنوبی جم – پیکان تهران معوقه هفته یازدهم
تراکتورسازی تبریز- شهر خودرو مشهد معوقه هفته یازدهم
جمعه ۶ دی ۹۸
پرسپولیس تهران – نساجی مازندران معوقه از هفته دوازدهم
شنبه ۷ دی ۹۸
پیکان تهران – تراکتورسازی تبریز معوقه از هفته دوازدهم
صنعت نفت آبادان – سپاهان اصفهان معوقه از هفته دوازدهم

بیشتر بخوانید: بازیکنان جدید تیم‌ها از چه زمانی می‌توانند به میدان بروند؟

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ برتر فوتبال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز

امیر داودوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در تبریز استعدادهای زیادی وجود دارد که متأسفانه توجه داده نمی‌شود و برای همین می بینیم بازیکنان تراز اول فوتبال تبریز به شدت در لیگ برتر کاهش یافته است و در تیم ملی هم هیچ سهمیه‌ای نداریم. وی ابراز داشت: زمانی ۳ تیم در لیگ برتر داشتیم الان یک تیم با بازیکنان غیر بومی در لیگ برتر داریم که این برای فوتبال تبریز خوب نیست. وی گفت: البته باید بگویم بعضی بازیکنان پایه قدرنشناس بوده و خیلی زود مربیان اول خود که در پیشرفت‌های شأن نقش بسزایی داشتند فراموش می‌کنند. این مربی جوان فوتبال تبریز افزود: در فوتبال تبریز مربیان جوان را حمایت نمی‌کنند. فرصت برای کار کردن نمی‌دهند و سعی می‌شود مربیان جوان را به حاشیه ببرند. انتقاد از انحلال تیم فوتبال ماشین سازی داودوندی در مورد انحلال تیم ماشین سازی گفت: قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور الان کجاست؟ چرا تعداد باشگاه‌های تبریز کاهش یافته و شاهد مسابقات دو یا سه دهه پیش نیستیم البته جا دارد از تیم رخش بازیکنان بومی و هدایت مربی خوب علیرضا اکبرپور یاد کنم که فضایی برای حضور بازیکنان بومی در تبریز را فراهم کرده است. این مربی جوان دلال‌ها را از افت فوتبال کشور یاد کرده و گفت: به جای اینکه از دلال بازیکن بگیریم دنبال بازیکنان با استعداد در فوتبال محلات باشیم در شهر ما مربی نماها یا دلال‌هایی که می آیند بازیکن معرفی می‌کنند و یا پیشنهاد می‌دهند مثل آنها باشد و به حرف آنها گوش دهید در غیر این صورت در فضای مجازی شروع به تخریب می‌کنند. وی گفت: روزهای خوب فوتبال تبریز و آذربایجان در پیش است انشاالله با وحدت و همدلی مربیان و بازیکنان تبریز دوباره در سطح اول فوتبال کشور بازخواهد گشت. وی در پایان گفت: تشکر می‌کنم از خانواده و دوستانم که در این راه همراه و پشتیبان من هستند. امیر داودوندی مربی تیم‌های امید گسترش در لیگ یک کشور بوده و با نوجوانان مهدیه به لیگ برتر کشور به لیگ برتر صعود کرده و همچنین سابقه کار در امیدهای لیگ برتر تهران با تیم داماش و اکباتان را داشته و سرمربی نوجوانان مهدیه در مسابقات استانی بوده است. کد خبر 6086838

دیگر خبرها

  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز