Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@12:27:51 GMT

دوره تربیت مربی حفظ قرآن در گراش برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۳۳۵

دوره تربیت مربی حفظ قرآن در گراش برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن كریم ویژه بانوان طی روزهای 26 تا 29 آذرماه جاری در گراش خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن كریم ویژه بانوان در گراش خبر داد و گفت: این دوره تربیت مربی با حضور 40 نفر از بانوان طی روزهای 26 تا 29 آذرماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینكه این دوره در مؤسسه مكتب‌القرآن فاطمیون گراش و با همكاری اداره امور قرآنی اوقاف فارس برگزار می‌شود، گفت:‌ در این دوره حجت‌الاسلام سیدعباس مهندسی، از اساتید ستاد حفظ قرآن سازمان اوقاف تدریس خواهند كرد.
جلالی اظهار كرد: این دوره از روز سه‌شنبه، 26 آذرماه آغاز می‌شود كه ابتدا متقاضیان در این دوره پذیرش شده و از آنان آزمون تجوید و حسن حفظ (حفظ حداقل 5 جزء قرآن كریم) به عمل می‌آید.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس ادامه داد: در روز چهارشنبه، 27 آذرماه نیز این دوره از پذیرفته‌شدگان آزمون آغاز خواهد شد كه تا روز جمعه، 29 آذرماه جاری ادامه خواهد داشت.
وی اضافه كرد: بعد از اتمام این دوره یك آزمون كتبی از درسنامه حفظ قرآن از شركت‌كنندگان به عمل آمده و بعد از آن نیز كارگاه عملی اجرا خواهد شد.
جلالی گفت: در پایان این دوره نیز به كسانی كه حدنصاب نمره را كسب كنند، گواهی معتبر تربیت مربی حفظ قرآن از سازمان اوقاف و امور خیریه اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني دوره تربيت مربي حفظ گراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود