Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@14:58:34 GMT

گردشگران چینی از موزه جنوب شرق کشور بازدید کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۳۴۸

گردشگران چینی از موزه جنوب شرق کشور بازدید کردند

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: چند تن از گردشگران چینی از موزه جنوب شرق کشور بازدید کردند.

«مجتبی میر حسینی» با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: پویش ملی معرفی و سفر به سیستان و بلوچستان تاثیر خودش را در بعد ملی و بین المللی گذاشته است.

 

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه سیستان و بلوچستان ناشناخته، در حال معرفی به گردشگران است، یادآور شد: شاهد حضور گردشگران چینی بعد از لغو روادید یکجانبه در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میر حسینی تصریح کرد: همچنین در روزهای گذشته میزبان گردشگرانی از کشورهای اسپانیان و فرانسه بودیم.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان گردشگران چینی جنوب شرق صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید

سرهنگ احمدشیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: باتوجه به اعلام سازمان هواشناسی، طی روز‌های آتی شاهد بارش‌های قابل توجهی در استان‌های جنوب شرق کشور (سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و بوشهر) خواهیم بود.

وی افزود: توصیه ما این است که هموطنان عزیز حتی المقدور از سفر‌های غیرضروری به جنوب شرق کشور اجتناب کنند و درصورت ضرورت، حتماً با کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها اقدام به سفر کنند.

شیرانی ادامه داد: گفتنی است بنا به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، بوشهر، بارش‌های سنگینی خواهند داشت و برای فردا این بارش‌ها برای استان‌ سیستان و بلوچستان است که احتمال آب گرفتگی معابر به‌صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل‌ها و اختلال جدی در سفر‌های بین شهری و داخل شهری را در پی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان بازید کرد
  • بازدید وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور برای دومین روز متوالی از مناطق درگیر سیل جنوب استان
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک + فیلم
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید