Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:00:56 GMT

کمیسیون نظارت و بازرسی اتحادیه‌های لرستان فعال شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۳۵۵

کمیسیون نظارت و بازرسی اتحادیه‌های لرستان فعال شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صفی خانی امروز یکشنبه در همایش پایش بازار لرستان در سخنانی با بیان اینکه نظام ما وارد یک جنگ اقتصادی شده است و این جنگ اقتصادی ظالمانه و ناعادلانه بود که به کشور ما تحمیل شد، اظهار داشت: در این راستا همه اقشار مختلف جامعه مسئولیت هایی به عهده دارند تا بتوانیم از این جنگ اقتصادی به عنوان  یک فرصت استفاده کنیم و از این طریق به پویایی و توسعه کشور کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اصناف، اتحادیه ها و بازار در این راستا نقش موثری دارند، عنوان کرد: طی دو تا سه سال گذشته و با توجه به افزایش نرخ دلار بر اساس تحریم ها، حضور فعالانه اصناف موجب مدیریت التهابات در بازار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به فعالیت مطلوب دستگاههای امنیتی، نظارتی و ... در این شرایط، عنوان کرد: این امر موجب شد که مشکلات و گرانی ها کمتر شده و در نهایت مردم این حضور را احساس کردند و مشکلات را بیشتر تحمل کردند.

صفی خانی با اشاره به اتفاقات بعد از گرانی بنزین در بین اقشار مختلف مردم، عنوان کرد: به هر حال مردم هم یک سری مطالبات دارند و مهم ترین مطالبات آنها این بوده ما شرایطی را فراهم کنیم که عدالت را احساس کنند و بدانند که گرانی قابل کنترل است.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر ایجاد آرامش در بازار، بیان داشت: خواسته ما از اتحادیه ها و اتاق های اصناف این بوده که به وظایفی که برای آنها تعریف شده بیشتر توجه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تاکید بر فعال شدن کمیسیون نظارت و بازرسی اتحادیه های استان، گفت: در شرایط فعلی، این کمیسیون باید حضور فعال داشته باشد چرا که بازار همواره پناهگاه مردم بوده و در تحولات اجتماعی نقش موثری دارد.

صفی خانی، تصریح کرد: باید اقدامات به گونه ای باشد که شاهد همدلی و همراهی اصناف، اتحادیه ها، اتاق اصناف و تمام دستگاههای مربوطه در این رابطه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه این امر ماههای پایانی سال باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا مردم با آرامش به زندگی خود ادامه بدهد، افزود: مسئولان نظام نیز این دغدغه را دارند و امیدواریم مطالبات مردم را در یک محیط آرام با ارائه خدمات بهتر، جلوگیری از گران فروش و کم فروشی تامین کنیم.

کد خبر 4798322

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان تنظیم بازار بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بارش برف یاسوج تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در همایش حجاب و عفاف با حضور اصناف و بازاریان خرم آباد، با بیان اهمیت رعایت حجاب در جامعه گفت: حجاب مصونیت است و موجب آرامش و تحکیم بنیان خانواده می‌شود.
 سردار نعمت اله باقری با اشاره به اینکه، نباید بگذاریم جامعه متمدن ما دچار غرب زدگی شود افزود: اجناس غربی نباید در بازار ما باشند، اصناف و بازاریان از فروش اجناسی که مناسب عرف جامعه نیست جلوگیری کنند. 
فرمانده انتظامی لرستان، ضمن قدر دانی از همراهی و همکاری اصناف و بازریان در اجرای طرح‌های انتظامی و پشتیبانی از پلیس و نقش بی بدیل آنان در امنیت روانی جامعه گفت: اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت و آرامش جامعه در طول تاریخ بوده اند.
سردار یحیی الهی از عفاف و حجاب به عنوان مهمترین ارزش فرهنگی و اجتماعی، که جامعه اسلامی ایران با دیگر جوامع بشری متمایزمی کند نام برد و عنوان کرد و افزود: علاوه بر اینکه باید زمینه مناسب برای رعایت حجاب و عفاف در جامعه فراهم شود، لازم است که لباس‌هایی با پوشش اسلامی با قیمت مناسب در بازار در اختیار مردم قرار بگیرد.
سردار یحیی الهی گفت: متولیان باید زیر ساخت‌ها را برای تولیدکنندگان و فروشندگان برای فروش لباس‌های مناسب ایجاد کنند، همچنین اصناف و بازاریان در این زمینه با تدین، انصاف و عدالت خود یاری رسان مردم شوند.
فرمانده انتظامی لرستان رعایت عفاف و حجاب را خواست و مطالبه به حق مردم عنوان کرد و ادامه داد: حجاب امنیت است و بی حجابی موجب افزایش فساد در جامعه خواهد شد و وظیفه همه ما جلوگیری از افزایش فساد در بین جوانان است.
دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر لرستان نیز حجاب را از ارزنده‌ترین نمود‌های فرهنگی تمدن ایران اسلامی دانست و گفت: پیشینه حجاب در ایران به قبل از ورود اسلام به ایران بر می‌گردد؛ و مربوط به ۱۲۰۰ سال قبل از میلاد حضرت مسیح است.
حجت الاسلام یونس مهدوی نیا در ادامه افزود: برای الگو پذیری این فرهنگ نیاز به نهادینه سازی آن در باور مردم است و برای رسیدن به این هدف مهم همه نهاد‌ها و سازمان‌ها باید به میدان بیایند تا نگذاریم دشمن با نقشه‌های شوم خود ذهن جوانان ما را مسموم کنند، زیرا هدف اصلی آنها لطمه زدن به فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی است.

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود