Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:33:16 GMT

۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۳۷۶

۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه کشف شد

سردار «علی اکبر جاویدان» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی کرمانشاه مبنی بر تخلیه بار قاچاق در حوالی شهرک دولت آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با حضور ماموران در محل تخلیه بار، مقدار زیادی کالای قاچاق از جمله زغال چینی مخصوص خودرو، قیچی، ناخن گیر، پیستون، سوپاپ، میل لنگ خودروی سنگین، گیربکس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. کشف شد، که ارزش این کالاهای قاچاق طبق نظر کارشناسان، ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، همچنین از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان گفت: برخورد با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه است و امسال آمار کشفیات بالغ بر ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است. 

برچسب‌ها کالای قاچاق پلیس کرمانشاه کنگاور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق پلیس کرمانشاه کنگاور کالای قاچاق پلیس کرمانشاه کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی بروجن افزود: با تلاش و پیگیری مامورین ضمن هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس