Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در تذکر میان دستور خود گفت: شهرداری تبریز در خصوص احقاق حقوق مربیان اقدامات جدی تری انجام دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم صادق‌زاده اظهار داشت: یکی از مباحث روز بحث تعین و تکلیف مربیان شهرداری بوده که متاسفانه در این زمینه هیچ اقدامی صورت نگرفته است، به عنوان عضو شورا تاکید می کنم توجه جدی به این قشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد:  یکی دیگر از مباحثی که امروز به عنوان دغدغه شهروندان مطرح است موضوع رانش کوه در منطقه باغمیشه بوده که متاسفانه همچنان شاهد اعتراض شهروندان مبنی بر وجود سنگ های ناشی از رانش کوه در محل زندگی ساکنان منطقه باغمیشه هستیم.

صادق‌زاده اضافه کرد: شهروندان این کم کاری را از سوی شهرداری می‌دادند از شهرداری تقاضا داریم نسبت به آواربرداری اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به پرداخت مبلغ 600 هزار تومان بابت افزایش قیمت بنزین به رانندگان استیجاری گفت: ظاهرا سازوکار مشخصی برای این امر تعریف نشده و‌موجب نگرانی رانندگان شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: نکته آخر  ارسال مشخصات بیش از 6 هزار نفر از کارکنان شهرداری به تهران است که انتظار دارم امنیت شغلی کارکنان فراهم شود.

فریدون بابایی‌اقدم نیز در ادامه با اشاره به نامه‌ای مبنی بر این که با توجه به تعداد ماشین‌هایی که وجود دارد، اضافه کاری پیشنهاد شده، این موضوع نگرانی رانندگان تاکسی شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت:  تردد وسایل نقلیه از پیاده راه ارک نیز  معضل دیگری است که کاملا غیر کارشناسی گره ترافیکی آفریده است.

وی این اقدام را اقدامی بدون برنامه‌ریزی دانست.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با اشاره به بحث تعریض پیاده راه و ایجاد باند دوچرخه‌سواری گفت: متاسفانه طرح‌هایی ایجاد می‌کنیم بدون اینکه از اهالی محله نظراتشان را بگیریم.

سونیا اندیش ادامه داد: طرح بی‌آرتی هم منجر به ایجاد ترافیک در این محدوده شده و اصناف و کسبه را نیز با مشکل مواجه کرده است.

وی تاکید کرد: این طرح‌ها را به صورت کارشناسی بررسی کنید.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز امنیت شغلی طرح های عمرانی شهرداری خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی استیجاری راننده رانش زمین باغمیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • سهم ۶۴ درصدی طرحهای عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز