Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی روز یکشنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان افزود: بر این اساس باید وضعیت ثبت نام شدگان به صورت دقیق بررسی و در این میان افراد فاقد شرایط لازم شناسایی، از لیست خارج و افراد مستحق از مزایای طرح بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: برای ثبت نام در این طرح شرایط و ضوابطی اعلام شد که افراد مختلفی نسبت به ثبت نام اقدام کردند و در حالی که ممکن است برخی ها موارد لازم را رعایت نکرده باشند که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ثبت نام برای چهار هزار و ۹۲۰ واحد سهم استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن روز شنبه /۲۳ آذر/ انجام شد.

حقیقی همچنین ادامه داد: همکاری و هماهنگی دستگاه‌های متولی و عضو این کارگروه در پیشبرد برنامه ها نقش بسزایی دارد و در این راستا اهتمام جدی باید داشته باشند.

وی یادآوری کرد: بر این مبنا، پاسخ استعلام های ارائه شده به ویژه از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان نباید ابهام داشته باشد بلکه پاسخ ها باید به صورت شفاف اعلام شود.

استاندار زنجان اظهار داشت: همه مسؤولان عضو کارشناسی این کارگروه به ویژه سازمان مدیریت وبرنامه ریزی وظیفه دارند در جلسات حضور داشته باشند و پرونده های مطرح شده را امضا  کند.

به گفته استاندار زنجان ، این آمادگی وجود دارد جلسات کارگروه  به طور مستمر و با هدف جبران کسری های به وجود آمده برگزار شود.

برچسب‌ها محیط زیست استانداری زنجان اقدام ملی تولید و عرضه مسکن زنجان پروندهٔ خبری آغاز طرح اقدام ملی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محیط زیست استانداری زنجان اقدام ملی تولید و عرضه مسکن زنجان محیط زیست استانداری زنجان اقدام ملی تولید و عرضه مسکن زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان تأمین‌کنندگان گوشی همراه

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در نظر دارد با هدف شناسایی و ارزیابی تامین‌کنندگان فعال، توانمند و دارای صلاحیت در حوزه تامین گوشی همراه، اقدام به برگزاری فراخوان عمومی کند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در نظر دارد با هدف شناسایی و ارزیابی تامین‌کنندگان فعال، توانمند و دارای صلاحیت در حوزه تامین گوشی همراه، اقدام به برگزاری فراخوان عمومی کند.

لذا از تمامی شرکت‌های فعال در این زمینه که سابقه تأمین حداقل 1000 عدد گوشی همراه را در دو سال گذشته داشته‌اند، دعوت می‌شود نسبت به دریافت اسناد فراخوان و ارسال مدارک مرتبط اقدام کنند.

داوطلبان شرکت در فراخوان جهت دریافت اسناد می‏‌توانند از امروز شنبه 1403/2/1 تا ساعت 14 روز چهارشنبه 1403/2/19 به بخش ارزیابی پایگاه جامع اطلاع‌رسانی معاملات همراه اول (www.tamin.mci.ir) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد
  • ورزشکاران زنجانی ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کردند
  • علی دایی چاقوی زنجان هدیه گرفت
  • فراخوان تأمین‌کنندگان گوشی همراه