Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  صدیقه مرادی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان در جشنواره دستاورد‌های کانون فرهنگی وتربیتی استان کرمان در محل کانون اندیشه اسلامی ناحیه ۲ استان کرمان، گفت:بعد از چهار ماه تلاش وپشتکار همکاران در حوزه پرورشی امروز نمایشگاه کانون‌های فرهنگی وتربیتی استان شروع به کار کردوشاهد توانمندی ها، ذوق وعلاقه دانش آموزان در ابن غرفه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و تربیتی بهترین محیط یادگیری برای دانش آموزان هستند، عنوان کرد: دانش آموزان در کانون‌های فرهنگی و تربیتی با علاقه و اختیار به یادگیری می‌پردازند و نمایشگاه‌های دستاورد‌های کانون‌ها مهمترین مرکز تعلیم و تربیت در کنار مدرسه را به نمایش می‌گذارد.

مرادی مهدی آبادی کانون‌های فرهنگی و تربیتی را یکی از بهترین مکان‌ها برای دانش آموزان در عرصه تعلیم و تربیت و مهارت آموزی عنوان کرد و افزود: دانش آموزان در کانون‌های فرهنگی و تربیتی استعداد‌های خود را باور می‌کنند و فرصت‌های مهارت آموزی و یادگیری را می‌آموزند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان ۷۵ کانون فرهنگی و تربیتی در آموزش و پرورش به طور فعال در حال فعالیت هستند، گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی در راستای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت استفاده کرد.

اوبا بیان اینکه دانش‌آموزان با حضور خودشان در کانون‌های فرهنگی و تربیتی این مکان‌ها را فعال و پویا می‌کنند و می‌توانند مشوقی برای حضور والدین خود در این کانون‌ها باشند، بیان کرد: همه دستگاه‌ها و مسئولان باید برای حفظ جایگاه، تعمیر و تجهیز کانون‌ها به کمک آموزش و پرورش بیایند.

مرادی مهدی آبادی با اشاره به اینکه بزرگترین ضربه به اوقات فراغت دانش‌آموزان کم توجهی به کانون‌های فرهنگی و تربیتی است، افزود: کانون‌های فرهنگی و تربیتی بهترین فضا برای یادگیری دانش آموزان هستند که باید تقویت شوند و همه ما باید کانون‌ها را باور داشته باشیم تا از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و توانمندی‌های آنان به درستی استفاده کنیم تا دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی تربیت شوند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این جشنواره که هشت تیم و بیش از ۱۰۰ نفر دانش آموز، مربی و داور شرکت کرده بودند، تیم‌های شهرستان دشتی و جم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و تیم‌های شهرستان‌های گناوه و کنگان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

ثنا شیخیانی و کیاناغلامیان هر ۲ نفر از شهرستان دشتی به ترتیب صاحب عناوین بهترین دروازه بان و خانم گل جشنواره شدند. همچنین با انتخاب کمیته فنی، دلسا دهدشتی از شهرستان گناوه به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

این مسابقات از طرف هیأت ورزش دانش‌آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شده بود.

گفتنی است تیم فوتسال ابتدایی دختران استان در سال گذشته از بین ۲۵ استان کشور، مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

کد خبر 6086197

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب