Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،تقی‌زاده معاون استانداری تهران گفت: پیرو تداوم آلودگی هوا، کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تصمیم گرفت تا با توجه به انباشت آلاینده‌ها و غلظت ذرات معلق هوای تهران، مدارس استان در تمامی مقاطع در دو شیفت صبح و بعدازظهر بجز ۲ شهرستان فیروزکوه و دماوند فردا دوشنبه تعطیل باشد. البته مدارس شهر رودهن از شهرستان دماوند نیز تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تصمیمات درباره تعطیلی روز دوشنبه بدون تشکیل جلسه و تنها با اخذ گزارش دستگاه‌های مرتبط اتخاذ شده است.

وی گفت: فعالیت کلیه معادن شن و ماسه نیز فردا دوشنبه متوقف و تردد کامیون‌ها نیز در سطح شهر ممنوع می‌شود. همچنین فعالیت‌های ورزشی نیز فردا متوقف خواهد بود.

تقی زاده همچنین از نیم‌بها شدن بلیت اتوبوس و مترو در روز دوشنبه (فردا) خبر داد و افزود: همچنین طرح زوج و فرد فردا از درب منازل اعمال خواهد شد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: آلودگی هوا تعطیل مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای بارانی تهران از روز دوشنبه

اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار و رعدوبرق در استان از دوشنبه (۳ اردیبهشت) خبر داد.

به گزارش ایسنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۱ و ۲ اردیبهشت) آسمان صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان گاهی رگبار باران و رعد و برق و افزایش وزش باد و در بخش‌های مرکزی جنوبی و غربی وزش باد نسبتا شدید تا شدید مورد انتظار است.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی وضعیت جوی استان آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۲ اردیبهشت)، کمی ابری تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابر، از بعد از ظهر افزایش وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری وگاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • هوای بارانی تهران از روز دوشنبه
  • فعالیت ۸۸۰ اتاق بهداشت در مدارس خوزستان
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه
  • آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • آغاز بارش های رگباری بهاره از فردا
  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر فردا در استان