Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@09:58:38 GMT

رئیس جدید حوزه هنری لرستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۴۵۳

رئیس جدید حوزه هنری لرستان معرفی شد

با حضور مدیر کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری و معاون اجرایی امور استانها ی حوزه هنری کشور آیین تودیع و معارفه روسای حوزه هنری لرستان در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ در این مراسم از ‌ تلاش و فعالیت های آقای "محمد حسین امیدی پور" در دوران تصدی این مسئولیت قدردارنی  و آقای محمد کرم الهی به عنوان ریاست حوزه هنری لرستان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اموراستانها و مجلس حوزه هنری لرستان در این مراسم  با اشاره به فعالیت حوزه هنری و اهداف و رسالت های آن اظهار کرد:  هدف حوزه هنری به عنوان یک نهاد برآمده از انقلاب اسلامی تولید پیام های انقلاب به شکل ارزشی و فاخر و انتقال آن به مخاطب است.

مصلحی با اشاره به پتانسل ها و ظرفیت های خلاق هنری در لرستان  برحفظ همدلی هر چه بیشتر و تلاش و شناساسی استعدادهای هنری خلاق و انقلابی تاکید رد.

اوتصریح کرد: هنرمند حوزه هنری بر اساس اولویت ها باید در مقاطع مختلف حضوری انقلابی و جریان ساز داشته باشد و از زبان هنر پیام انقلاب را منتقل کند.

در ادامه

دلشادی نیز سخنانی را پیرامون تلاشهای حوزه هنری مطرح و بر حفظ تعامل و هم اندیشی تاکید کردند.

همچنین محمد حسین امیدی پور رییس سابق حوزه هنری لرستان گزارشی را از روند اجرای  فعالیت های فرهنگی هنری و انجام طرح های و پروژه های عمرانی طی دوران مسئولیت خود و محمد کرم الهی سخنانی را در مورد فعالیت های حوزه و اهداف و چشم اندازهای پیش رو بیان کردند.

محمد کرم الهی پیش از این عنوان  معاون امور اجرایی حوزه هنری کشور و ریاست استانهای ایلام ، قزوین و فارس را عهده دار بوده است. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی تودیع و معارفه فعالیت های فرهنگی معاون مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

وی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و چهار مال‌خر خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر دراین‌رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح چهار اراذل‌واوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شدند.

سردار الهی، گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کد خبر 6086532

دیگر خبرها

  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • استانداران جدید مازندران و لرستان معرفی شدند
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان