Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا نجفی شعاع روز یکشنبه در نشستی خبری که به مناسبت دوازدهمین سالروز تاسیس این بانک انجام شد، اظهار داشت: همه تسهیلات پرداختی به زلزله زدگان مشمول امهال شدند و اولین سررسید اقساط مربوط به همین ماه بوده است.

وی همچنین مبلغ کل تسهیلات امهال شده در مناطق زلزله زده توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران را نیز ۸۵۰ میلیارد ریال ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی شعاع یکی دیگر از اقدام های صورت گرفته بانک مهر ایران در حوزه مناطق زلزله زده را احداث چهار مدرسه و سه خانه بهداشت در شهرستان های زلزله زده سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، قصرشیرین و گیلانغرب عنوان و تصریح کرد: برای افتتاح این پروژه ها که امسال به اتمام رسیداعتباری در حدود ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صرف شد.

مدیر شعب بانک مهر ایران همچنین با اشاره به پرداخت ۲۱۲ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال در ۱۲ سال اخیر و باسود صفر تا چهار درصد اشاره کرد و گفت: حدود ۵۰ هزار فقره آن که رقمی بالغ بر چهرا هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال می شود در سال جاری پرداخت شده است.

وی یکی از پرداختی های تسهیلات را در حوزه تسهیلات اشتغال روستایی عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۶۴۱ فقره به میزان ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

نجفی یادآوری کرد: در سال جاری همچنین ۱۹ فقره تسهیلات برای اشتغال زنان سرپرست خانوار به مبلغ ۹۵۰ میلیون ریال به متقاضایان اعطا شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال وام ازدواج نیز به زوج های جوان پرداخت شده و خوشبختانه کسی در صف انتظار دریافت این وام از سوی بانک وجود ندارد.

وی همچنین به تسهیلات پرداختی به مددجویان نهادهای حمایتی در راستای اشتغالزایی آنها نیز اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد و پنج میلیارد ریال نیز به مددجویان بهزیستی پرداخت شده است.

نجفی همچنین از پرداخت ۳۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به بنیاد برکت خبر داد و گفت: در این سال ها همچنین مبالغی هم به بنیاد مسکن مستضعفان، اداره کل زندان ها، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و ... پرداخت شده است.

این مقام مسئول همچنین یادآوری کرد:  ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات نیز با مشارکت مجمع خیرین سلامت استان به افراد نیازمند درمان پرداخت شده است.

وی یکی از اقدامات قابل ذکر در بانک قرض الحسنه مهر ایران را الکترونیکی کردن اسناد مشتریان عنوان و خاطرنشان کرد: اکنون برای افتتاح حساب، پرداخت تسهیلات و ... کپی مدارک از افراد دریافت نمی شود.

نجفی شعاع در پایان از وجود ۲۴ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه با ۲۸۴ هزار سپرده گذار خبر داد.

برچسب‌ها بانک کرمانشاه زلزله کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بانک کرمانشاه زلزله کرمانشاه بانک کرمانشاه زلزله کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن غربا بعد از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه این سازمان تمام ظرفیت‌های خود را برای توانمند سازی و رونق اقتصادی خانوارهای تحت پوشش به کار بسته است، ابراز داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای خودکفایی مددجویان توجه به مشاغل خانگی با ایجاد درآمد پایدار برای افراد تحت پوشش است.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته ۱۱۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی شهرستان پرداخت شد، افزود: مددجویان بین ۱۸ تا ۶۰ سال فاقد شغل دولتی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس سازمان بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه تسهیلات اشتغال چهار درصدی این مددجویان دریافت کردند، ابراز داشت: دریافت این تسهیلات مانع برای پرداخت مستمری مددجویان نیست.

غربا ضمن بیان اینکه ۸۱ مددجو از این تسهیلات بهره بردند، تصریح کرد: محل پرداخت این تسهیلات از منابع سه و چهار تبصره ۱۸ بوده است.

وی بابیان اینکه سال گذشته صد درصد اعتبارات اشتغال بهزیستی شاهرود جذب شده است، افزود: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف دامداری، کشاورزی و مشاغل خانگی به کار گرفته شدند.

کد خبر 6085462

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی