Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@14:44:53 GMT

پاسخ جالب هازارد به خواست هوادار چلسی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۵۰۱

پاسخ جالب هازارد به خواست هوادار چلسی +عکس

تصاویری از ادن هازارد منتتشر شده که به نظر می رسد او به یک هوادار چلسی قول بازگشت به این تیم بعد از حضور در رئال مادرید را داده است.

به گزارش مشرق، به نظر می رسد که ادن هازارد هنوز خاطرات بسیار خوبی از حضور 7 ساله در استمفوردبریج داشته باشد. این ستاره بلژیکی دوبار با چلسی به قهرمانی لیگ برتر رسید و دو بار نیز فاتح رقابت های لیگ اروپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در استمفوردبریج تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شد اما در نهایت در تابستان با قراردادی به ارزش 88.5 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست.

بیشتر بخوانید:

غایب بزرگ ال کلاسیکو

حالا اما تصاویری از هازارد منتشر شده که او به فرانک خالد، هوادار چلسی، قول بازگشت به این تیم در آینده را داده است. هازارد در این ویدئو گفته است: " هر وقت فرصت کنم بازی های چلسی را تماشا می کنم. آن ها تیمی جوان هستند که خیلی خوب بازی می کنند. حالا آن ها می توانند بازیکن هم بخرند. کارم را در رئال به پایان می رسانم و بعد از آن به چلسی بر می گردم."

این هوادار نیز در واکنش به این موضوع در توئیتر خود نوشت: " یک بار دیگر ملاقات فوق العاده ای با اسطوره چلسی داشتم. او هنوز هم عاشقانه باشگاه ما را دوست دارد و قول داده که یک روز به چلسی برگردد. با این وجود اما فعلا این اتفاق رخ نمی دهد.  هازارد هنوز بازی های ما را تماشا می کند و تحت تاثیر بازیکنان جوان آکادمی قرار گرفته است."

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین فوتبال ادن هازارد چلسی هوادار رئال مادرید لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!

ماریو گومز افشاگری جالبی راجع به دوران حرفه‌ای خود انجام داده‌است

طرفداری | ماریو گومز، مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با پادکست Viola news فاش کرد که در سال 2013، پیشنهاد رئال مادرید را برای پیوستن به فیورنتینا رد کرده است:

زمانی که از بایرن مونیخ جدا شدم، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بسیار خوبی به من داد اما چون از دیگو سیمئونه می ترسیدم، آن را رد کردم. می دانستم که سبک بازی من به هیچ وجه با سبک فوتبال سیمئونه سازگار نیست. رئال مادرید هم من را به عنوان رقیب کریم بنزما می‌خواست. به خاطر دارم که کریم در آن زمان فرم چندان خوبی نداشت و باشگاه به دنبال خرید رقیبی برای او بود. کارلو آنچلوتی هم می‌خواست من را به پاری سن ژرمن ببرد.

می‌خواهی بگویی که برای پیوستن به فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردی؟

بله‌ همینطور است. رئال مادرید هم مثل بایرن مونیخ اداره می‌شود، یعنی یک نفر رئیس و همه کاره است و کسی نمی‌تواند در کار او دخالت کند. در بایرن مونیخ، اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه حرف اول و آخر را می‌زدند و من با آن‌ها به مشکل خوردم، تا جایی که تنها با یک دست دادن ساده از بایرن مونیخ جدا شدم. چون نمی‌خواستم این اتفاق با پرز هم تکرار شود، به رئال مادرید نرفتم. فیورنتینا در آن زمان می‌خواست یوونتوس را به چالش بکشد و پروژه آن‌ها برای من جذاب بود، به همین خاطر حاضر شدم با آن‌ها قرارداد امضا کنم.

گفتنی است ماریو گومز در جولای ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش 15.5 میلیون یورو از بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوست. او در ۴۵ بازی برای بنفش‌پوشان، آمار ۱۴ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • چه تعداد پهپاد اسرائیلی دست ایران افتاده؟ پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس