Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:49:18 GMT

اثرات منفی ازدواج اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۵۲۶

اثرات منفی ازدواج اینترنتی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نعمایی کارمند رتبه ۱۵ مهدی نعمایی با حضور در جمع دانش آموزان دختر یکی از دبیرستان‌های شیراز، با اشاره به اثرات منفی ازدواج اینترنتی، اظهار کرد: در اغلب مواقع اطلاعاتی که در فضای مجازی از سوی اشخاص رد و بدل می‌شود، قابل اعتماد نیست، چرا که در بسیاری از موارد افراد اطلاعات شخصی و فردی خود را در اینترنت و فضا‌های مجازی به صورت ساختگی و دروغین به یکدیگر بیان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ازدواج‌های اینترنتی به علت مبتنی نبودن بر پایه‌های فرهنگی ارزش‌های جامعه و آشنا نبودن افراد با یکدیگر و ارزش‌های خانوادگی طرف مقابل به سرعت فرو می‌پاشد، تصریح کرد: در این شیوه آشنایی به علت اینکه مواجهه فیزیکی به وجود نمی‌آید، برخی افراد هویت جعلی برای خود انتخاب می‌کنند و به طرف مقابل اطلاعات غیر واقعی می‌دهند و این امر اولین حلقه زنجیر انحراف از اخلاقیات است که در آشنایی‌های اینترنتی رخ می‌دهد.

این مقام انتظامی افزود: ازدواج‌هایی به سبک اینترنتی از اعتبار لازم برخوردار نیستند و همواره با درجاتی از دروغ همراه هستند، چرا که در این شیوه برخی افراد سودجو به علت ناشناس بودن و دیده نشدن، اطلاعات نادرستی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و در برخی موارد، برای اخاذی و کلاهبرداری با احساسات آن‌ها بازی می‌کنند.

رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی پلیس فارس اضافه کرد: دختران و پسران جوان باید در انتخاب شیوه‌های همسریابی دقت کنند و برای جلوگیری از شکست و افسردگی در زندگی زناشویی از مشاور خانواده استفاده کنند تا بتوانند با شناخت و آگاهی بیشتری برای ازدواج گام بردارند.

او تصریح کرد: بهترین راهکار برای رفع مشکلات ناشی از فضای مجازی، فرهنگ‌سازی است، به این معنی که مسئولان فرهنگی جامعه با ارایه مشاوره به والدین و همچنین تولید برنامه‌های مختلف به آموزش خانواده‌ها و جوانان نسبت به نقاط قوت و ضعف استفاده از اینترنت و خدمات آن بپردازند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج اینترنتی انحراف اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر

به گزرش همشهری آنلاین، استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد. «پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

به تصویر کشیدن پوتین با هوش مصنوعی

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد. در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه ها و اقدامات یکی از جنجالی ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

کد خبر 846922 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم روسیه - ولادیمیر پوتین روسیه بازیگران سینما و تلویزیون جهان

دیگر خبرها

  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ شیوه جدید کلاهبرداران سایبری
  • اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت دوران میانسالی
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • کشف بقایای زنان شکنجه شده به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»