Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در پنجمین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت اجتماعی قوه قضاییه، مهدی افتخاری در این باره گفت: دبیرخانه این جشنواره ایده‌های خلاقانه را در چهار حوزه طراحی نرم افزار تلفن همراه، نرم‌افزار رایانه‌ای، بازی رایانه‌ای و انیمیشن  دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیشگیری از جرایم اقتصادی، فساد اداری، جرایم و آسیب‌های فضای مجازی، اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، جرایم و تخلفات رانندگی، جرایم و تخلفات حوزه پزشکی، جرایم مالکیت معنوی، ارائه خدمات حقوقی و قضایی، مشارکت و مسئولیت اجتماعی از جمله محورهای موضوعی این جشنواره است و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند ایده های استارتاپی خود با موضوعات مطرح شده را در سایت جشنواره به آدرس www.festivalidea.ir  ثبت کنند.

افتخاری در ارتباط با زمان ثبت نام در این جشنواره گفت: مهلت ثبت نام در این جشنواره از تاریخ 23 آذر لغایت 30 دی و زمان برگزاری رویداد از تاریخ 19 تا 21 بهمن 98 است.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه پنجمین دوره جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها را با محوریت کارآفرینی اجتماعی و استارتاپ‌ها برگزار می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه مهیای جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در این جلسه با تاکید بر برگزاری هر چه بهتر این رویداد با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توجه بیش از پیش به دریاچه ارومیه ، احیای این دریاچه را یکی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم برشمرد

 ابراهیمی افزود : برگزاری این جشنواره توجه ویژه دولت   به دریاچه ارومیه و بهبود شرایط آن را به نمایش خواهدگذاشت و حضور خانواده‌ها در یک برنامه و رویداد تفریحی ورزشی می‌تواند زمینه ساز ایجاد شادابی در جامعه شود.

 در پایان این جلسه، حاضرین به بررسی میدانی   محل برگزاری جشنواره پرداختند.

دیگر خبرها

  • ارومیه مهیای جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی می شود
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • آغاز پویش مشهد مهربان
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • رونمایی از تقویم جشنواره های زرند همزمان با عید فطر
  • آغاز پخش «با بابام» از ۹ فروردین در شبکه پویا
  • خبرنامه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
  • دادسرای اردبیل کمیته امنیت روانی استان تشکیل می‌دهد
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان