Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد اسلامی در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت قطعه یک آزادراه تهران- شمال گفت: این قطعه مراحل پایانی خود را طی می‌کند و در بهمن ماه همزمان با ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش از این اعلام شده بود که قطعه یک آزادراه تهران- شمال تابستان امسال افتتاح می‌شود که البته بسیار تلاش کردیم تا در همین زمان افتتاح شود از همین رو از مردم بابت تاخیر در افتتاح عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی از شناور بودن نرخ عوارضی این قطعه خبر داد و گفت: قرار بر این است که قیمت عوارضی این آزادراه در ساعت‌های عبور متفاوت از هم باشد.

وی ادامه داد: قطعات 2 و 3 آزادراه تهران- شمال 20 هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد که این رقم قابل توجهی برای ساخت 56 کیلومتر آزادراه است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حمل و نقل دهه فجر راه و شهرسازی منابع مالی قطعه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت

وزیر کشور همزمان با سفر نیم‌روزه خود به استان البرز از پروژه ادامه آزادراه همت که دارای پیچیده‌ترین مهندسی است، بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، احمد وحیدی صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در سفر نیم روزه خود به استان البرز از پروژه‌های در حال ساخت استان دیدن کرد.

پروژه پل B1 در امتداد ادامه آزادراه همت در البرز و کنارگذر شمالی کرج از جمله پروژه‌هایی است که توسط وزیر کشور و با همراهی استاندار البرز مورد بازدید قرار گرفت.

این پل تا به امروز جزو پیچیده‌ترین پل‌های موجود در جهان است. این پل به طول ۱۰۵۰ متر است از هشت دهانه تشکیل شده است، طول بلندترین دهانه آن ۱۷۶ متر است و دارای ستونی به ارتفاع ۱۳۶ متر است.

طی تعامل و پیگیری ویژه استاندار البرز با مجموعه شورا و شهرداری کرج، پروژه‌هایی همچون پل B0 و B1 با سرعت بیشتری در حال اجرا است، علاوه بر پل B1 باید پل b0 که در نزدیکی خط چهار قرار دارد نیز تسریع شود تا مردم بتوانند خیلی سریع‌تر از این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

کد خبر 745154

دیگر خبرها

  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • بودجه مورد نیاز در سال 1403 برای بزرگراه تهران شمال 15000میلیاردتومان، بودجه تخصیصی 165میلیارد تومان
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ادامه حملات هوایی به شمال اردوگاه النصیرات غزه
  • ۱۶۵ میلیارد تومان برای مشارکت در ساخت آزادراه تهران - شمال
  • تشکر پلیس از مردم بابت همکاری در اجرای طرح نور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد