Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:00:09 GMT

جانسون نمی‌تواند به اسکاتلند زور بگوید

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۶۲۷

جانسون نمی‌تواند به اسکاتلند زور بگوید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «نیکلااسترجن» وزیر اول اسکاتلند به بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس هشدار داد که نمی‌تواند بدون خواست اسکاتلند این منطقه را در ذیل حاکمیت انگلیس نگه دارد.

گفتنی است جانسون که حزبش در انتخابات روز پنجشنبه اکثریت آراء را کسب کرد، با امکان برگزاری همه پرسی دیگری برای استقلال اسکاتلند مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناسیونالیست‌های اسکاتلندی در انتخابات روز پنجشنبه اکثریت مطلق آراء را در این منطقه از آن خود کردند و نتایج بهتری نسبت به انتخابات سال ۲۰۱۷ کسب کردند. آنها توانستند ۴۸ کرسی از ۵۹ کرسی اسکاتلند در مجلس بریتانیا را از آن خود کنند.

استرجن در پاسخ به مخالفت جانسون گفت: اگر وی فکر می‌کند «نه» گفتن به این مسئله خاتمه می‌دهد کاملا اشتباه می‌کند. دوام انگلیس فقط با اجماع نظر ممکن است و اگر جانسون از پادشاهی متحد بریتانیا مطمئن است، پس باید به این مورد (همه پرسی) هم اطمینان داشته باشد و تصمیم‌گیری را به مردم واگذار کند.

کد خبر 4798345 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکاتلند انگلیس همه پرسی استقلال اسکاتلند ایالات متحده آمریکا عراق ایران رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ترکیه سوریه روسیه عربستان سعودی فلسطین لبنان ناتو انگلیس فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریتانیا تحریم‌های ضدایرانی را اعلام کرد

به گزارش جماران؛ انگلیس اعلام کرد ۱۳ نهاد ایرانی از جمله ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران را در ارتباط با حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل به فهرست تحریم‌های خود افزوده است.

دیگر خبرها

  • اختلافات جمهوریخواهان بر سر کمک‌های خارجی برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان
  • هفت کشوری که تمام برق خود را از منابع تجدیدپذیر تولید می‌کنند
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • بریتانیا تحریم‌های ضدایرانی را اعلام کرد
  • کدام کشورها ۱۰۰ درصد برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین می‌کنند؟
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • سوپرگل شونسوکه ناکامورا به رنجرز (لیگ برتر اسکاتلند - 17 آوریل، 2008) / فیلم
  • خنده‌های تحلیل‌گر سابق سیا به ادعای رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های ایران
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!