Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از تصادفات اخیر که در محور شهرکرد - طاقانک - شلمزار ایجاد شده بود، مسؤولان استانی در یک جلسه فوق‌العاده موضوع چهاربانده شدن قسمتی از مسیر را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در ساعت عصر روز جمعه هفته گذشته در یک حادثه رانندگی یک دستگاه خودرو پژو با نیسان برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درپی این حادثه که در محور شهرکرد به بهرام‌آباد به‌وقوع پیوست سه نفر فوت شده و سه نفر دیگر زخمی شدند. (جزییات بیشتر)

فوت و زخمی شدن این 6 نفر باعث رنجش خاطر اهالی و داغدار شدن خانواده‌ها ساکن محل شد به همین دلیل روز گذشته اهالی شهر طاقانک و روستای بهرام‌آباد اعتراضاتی نسبت به وضعیت این جاده داشتند.

به همین دلیل مردم منطقه و جمعی از مدیران دولتی چهارمحال و بختیاری اعم از معاون سیاسی امنیتی استانداری، سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سرپرست سازمان مدیرت و برنامه‌ریزی، معاون امور عمرانی استاندار و فرماندار شهرکرد در بین مردم حاضر شده و سخنان آنان را گوش دادند.

در این جلسه مصوباتی درخصوص احداث جاده چهار بانده شهر کیان به طاقانک تعیین شد.

جعفر مردانی در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سرپرست سازمان مدیرت و برنامه‌ریزی، معاون امور عمرانی استاندار و جمعی از بزرگان و معتمدان شهر طاقانک و روستای بهرام‌آباد صورت گرفت، درخصوص وضعیت جاده این منطقه، گفت: در روزهای گذشته اتفاق تلخی در این محور به‌وقوع پیوست که منجر به فوت چند نفر از یک خانواده و داغدار شدن خانواده‌های دیگر در این منطقه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همه مسؤولان این استان درخصوص این واقعه احساس مسؤولیت می‌کنند، افزود: این حق مردم است و دولت باید در بحث زیرساخت‌ها کار کند.

وی با تاکید بر اینکه باید با مردم به‌صورت شفاف صحبت شود، ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه مشخص کنند که پروژه چهاربانده شدن محور طاقانک به بهرام‌آباد قرار است از چه تاریخی آغاز و با چه کیفیت و کمیتی ادامه پیدا کند.

مردانی با اشاره به مصوبات جلسه مذکور درخصوص جاده شهر کیان به طاقانک، عنوان کرد: مقرر شد کار اجرایی چهاربانده شدن محور طاقانک به شهر کیان از روز پنجشنبه مورخ 28 آذرماه امسال به صورت امانی از طرف سه راه کارخانه قند توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ایی با مساعدت شهرداری طاقانک اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد در اسرع وقت پیمانکار پروژه با ترک تشریفات معین شود.

وی اضافه کرد: اعتبار لازم برای انجام یک پروژه استاندارد چهاربانده با تمام جزئیات و دسترسی‌های مورد نیاز براساس طرح مصوب توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری به‌صورت موافقتنامه در سال 98 پیش‌بینی شود.

مردانی با تاکید بر اینکه پروژه چهاربانده شدن محور شهر کیان به طاقانک به‌صورت مستمر و بدون توقف در یک مدت زمان پیش‌بینی شده در موافقتنامه به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: پروژه با اعتباری معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان شروع و برای تامین سقف اعتبار مورد نیاز این پروژه از منابع مختلف استفاده می‌شود که در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان درخصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/68020/م

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری خانواده جاده کارخانه قند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آمد و شد خودرو‌ها امروز سه شنبه ۲۸ فروردین در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر مازندران عادی و روان است.

هیچ گونه مداخلات جوی در محور‌های مازندران تاکنون گزارش نشده است.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محور‌های مواصلاتی کوهستانی است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • مسؤولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • احداث ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان بوشهر
  • بازدید فرماندار ورامین از مراحل پایانی جاده روستایی احمد آباد، علی آباد و باغ خواص
  • پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر نتیجه همراهی مردم و مسؤولان است
  • برخی جاده‌های خراسان جنوبی لغزنده است
  • لغزندگی برخی جاده های خراسان جنوبی
  • بهسازی ۸۶۱ کیلومتر از محور‌های خوزستان
  • احداث ۲۳ هزار متر سایبان در مرز مهران
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های پلدختر رفع شد