Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکران فیلم مستند «خاطرات موتورسیکلت» در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت با موج پرشور استقبال مخاطبان همراه شد که دوربین تسنیم به تصویر آن پرداخته است. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، روزی روزگاری، جوان‌های تهران در تپه‌ها و خیابان‌ها مشغول موتور سواریشان بودند که جنگ شد؛ آدمی دلربا آمد دلشان را برد، خودشان را هم به جبهه برد؛ نامش چمران بود؛ شهید مصطفی چمران

 اکران فیلم مستند «خاطرات موتورسیکلت» ساخته امیرحسین نوروزی در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت با موج پرشور استقبال مخاطبان همراه شد که دوربین تسنیم به تصویر آن پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش مشتمل بر گفت‌وگو با  امیرحسین نوروزی کارگردان مستند «خاطرات موتورسیکلت»، مهندس مهدی چمران(برادر شهید مصطفی چمران) و... است. 

در ادامه گزارش میدانی دوربین تسنیم از حواشی اکران این فیلم مستند را پردیس سینمایی چارسو می‌بینید: 

در میان حجم انبوه فیلم‌های سیاه و ضد سینمای مستند و فیلم‌های سفارشی و گزارش‌گونه تک ستاره‌هایی در آسمان سینما حقیقت سوسو می‌زنند. یکی از این ستاره‌ها را باید "خاطرات موتورسیکلت" دانست فیلم به شدت "حال‌خوب‌کن"، "عزتمند" و تقویت کننده "حس ملی" مورد نیاز این روزها.

قطعا همت کارگردان جوان و خوشنام آن بوده است که چنین ماهی خوش‌نقش و نگاری توانسته است از تور تهیه‌کنندگانی که فیلم‌های مسئله‌دار تولید کرده‌اند فرار کند. (محمدرضا محمدی‌نجات)

گزارش دوربین تسنیم از مستندی که مخاطبان را فریب می‌دهد!+فیلمگزارش دوربین تسنیم از جاری‌شدن سیل در سینما حقیقت+ فیلمگزارش دوربین تسنیم از دومین روز "حقیقت"| غافلگیری مخاطب با «زندگی میان پرچم‌های جنگی» + فیلمگزارش دوربین تسنیم از اولین روز "حقیقت" سینمای ایران+ فیلمنگاهی به مستند «مهدی عراقی را بکش»| روایتی روان و رسا از مرید وثیق امام(ره)

انتهای پیام/

R1527/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جشنواره سینما حقیقت خانه مستند انقلاب اسلامی سینمای مستند مستند ایران مستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره سینما حقیقت خانه مستند انقلاب اسلامی سینمای مستند مستند ایران مستند جشنواره سینما حقیقت خانه مستند انقلاب اسلامی سینمای مستند مستند ایران مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر دیدار با سپاهان را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، متن رأی کمیته انضباطی به شرح زیر است:

در خصوص گزارش واصله علیه دانیال اسماعیلی فر بازیکن تیم پرسپولیس مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز در حین مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در تاریخ ۳۰ فروردین ماه در ورزشگاه تختی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به تصاویر موجود از اقدام موضوع گزارش و اظهارات نامبرده در جلسه کمیته انضباطی و نظر به اینکه از سوی این کمیته به موجب دادنامه شماره ۱۴۴۱ مورخ ۷ آذرماه بابت اقدام مشابه صورت گرفته توسط امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان اصفهان به موجب شکایت مطروحه از سوی باشگاه پرسپولیس این فعل از مصادیق رفتار توهین‌آمیز محسوب گردیده در نتیجه تخلف انتسابی به دانیال اسماعیلی فر نیز محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۲ (بند ۵) مقررات انضباطی و با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و باشگاه پرسپولیس تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی مستند به ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۶۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره از حیث محرومیت قطعی و قابل اجرا بوده و نسبت به سایر موارد غیر قابل اجرا و قابل اعتراض نزد کمیته استیناف ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ است.

دیگر خبرها

  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • ستاره پرسپولیس دیدار با سپاهان را از دست داد
  • اعلام رای انضباطی بازیکن تیم پرسپولیس
  • اسماعیلی‌فر دیدار با سپاهان را از دست داد
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم