Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال اهواز به دلیل پرداخت نکردن بدهی‌های خود و تحویل ندادن مدارک بازیکنان برای حضور در مرحله دوم لیگ دسته سوم، با ابلاغ سازمان لیگ به یک دسته پایین‌تر سقوط کرد.

فصل گذشته در حالی که استقلال اهواز در لیگ دسته دوم حضور داشت به دلیل شکایت فرناندو بازیکن سابق تیم استقلال اهواز بابت عدم پرداخت مطالباتش و جلب رضایت وی، این تیم خوزستانی با جریمه سنگین فیفا مواجه شد و به لیگ دسته سه سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال با وجود اینکه آبی‌های اهواز در جدول لیگ سه وضعیت نسبتا خوبی داشتند و خود را آماده حضور در مرحله دوم رقابت‌ها می‌کردند، با بی‌تدبیری مدیران این تیم، با جریمه سنگین سازمان لیگ مواجه شدند و شرایط ریشه‌دارترین تیم فوتبال خوزستان بحرانی‌تر شد. 

استقلال اهواز که سابقه نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور را دارد و روزگاری منبع تزریق بازیکن به تیم ملی بود اکنون به دلیل بی‌توجهی مسئولان استان در گِل فرو رفته و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

در حال حاضر مالکیت این باشگاه اهوازی بر عهده ارسطو جهانداری بوده که خبری از او نیست؛ چندی پیش شایعات واگذاری این تیم به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مطرح شد که سخنگوی اداره کل این موضوع را رد کرد.

تیم استقلال اهواز در طور سال های اخیر به بازیکنان و مربیان بسیاری بدهکار بوده و هیچگونه تلاشی برای رفع این مشکل صورت نگرفته است، از طرفی تمام مسئولان استان چشم خود را به روی مشکلات این تیم بسته اند و تماشاگر سقوط این تیم هستند.

46

کد خبر 1331418

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال اهواز باشگاه استقلال استان خوزستان باشگاه استقلال آندره استراماچونی آلودگی هوا لیگ برتر نوزدهم استان البرز باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا عراق ایران و آمریکا مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیرو‌های مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی  ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرز‌های میهن اسلامی  به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیرو‌های مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس