Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس حوزه قضایی شهرستان فهرج گفت: طی چند ماه گذشته با صدور دستورات قضایی شش باند قاچاق مواد مخدر و برخی عناصر ناامنی توسط یگان تکاوری پلیس مستقر در شرق استان کرمان مورد ضربه قرار گرفته اند. تاریخ انتشار: 14:18 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۱۱۳ رحمان مزیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از عزم جدی دستگاه قضایی در امر مبارزه با باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر و عناصر ناامنی خبر داد و گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و سایر عوامل ناامن کننده امنیت، دستورات قضایی لازم جهت برخورد پلیس با عناصر شرارت صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: در این عملیات‌ها مقادیری سلاح و مهمات از قبیل شش قبضه سلاح جنگی و بالغ بر ۵ هزار فشنگ جنگی به همراه شش دستگاه خودرو و موتورسیکلت از متمهان کشف و ضبط شده است.
این مقام قضایی در شهرستان فهرج بیان داشت: در این رابطه تعدادی از اشرار مسلح که سابقه طولانی و مدیدی در امر شرارت و حمل مواد مخدر مسلحانه داشته‌اند و همچنین برخی دیگر که به اتهام اقدام علیه امنیت ملی تحت پیگرد قضایی بودند دستگیر و برخی نیز در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی به هلاکت رسیده اند.
مزیدی اعلام کرد: در آخرین عملیات صورت گرفته طی هفته گذشته دو نفر از عناصر شرارت در شرق کشور که عامل شهادت نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه کورین زاهدان و شهادت ناجوانمردانه تعداد ۱۳ نفر از نیرو‌های پلیس استان خراسان جنوبی بودند در درگیری با ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ امام رضا (ع) به هلاکت رسیده اند.   بیشتر بخوانید: محموله ۵ میلیارد تومانی هروئین به پایتخت نرسید   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر کشفیات مواد مخدر دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی‌ولیپور گودرزی گفت: در پی اعلام کسبه بازار طلافروشان به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر حضور مشکوک یک خانم برای فروش زنجیر طلای تقلبی، تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی بلافاصله به صورت نامحسوس جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان در محل و بررسی تخصصی مشخص شد که فاکتورهای ارائه شده به همراه طلا جعلی است افزود: این خانم به همراه همدست مرد در یک عملیات منسجم بازداشت شد.

رئیس پلیس آگاهی با بیان اینکه از متهمان چندین برگ فاکتور جعلی و تعدادی زنجیر تقلبی با خلوص کم کشف شد، خاطرنشان کرد: این زن مرد با تغییر عیار طلا و خلوص آن و فروش به عنوان طلا با عیار استاندارد، ۱۴ گردنبند را به شهروندان با همدستی ۲ مرد جوان دیگر فروخته بودند.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید خورد و مخفیگاه دیگر متهمان پرونده که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند در جنوب شرق تهران شناسایی شد که در ادامه ۲ مرد جوان توسط کارآگاهان دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان سابقه دار پس از انتقال به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ساخت و فروش طلاهای تقلبی به شهروندان به ارزش ۲ میلیارد ریال در تهران اعتراف کردند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم دیگر و شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کد خبر 6057478

دیگر خبرها

  • قاچاق از منشاء افغانستان کاهش محسوسی نداشته است
  • دستگیری زوج قاچاقچی با محموله قاچاق در بابل
  • طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در قم
  • انهدام باند فروش طلا‌های تقلبی در تهرا
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران
  • قاچاق سلاح و مواد مخدر؛ راهبرد جدید تل آویو برای بی ثبات سازی جنوب سوریه/گزارش اختصاصی
  • کاهش ۲۳ درصدی تصادفات جاده ای/ دستگیری ۴۸ باند سارقان حرفه ای
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان 
  • کشف ۵۲ تن مواد مخدر در هرمزگان