Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد بنا در پیامی به انتقاد از اتفاقات اخیری که پیرامون تیم فوتبال استقلال رخ داد پرداخت. تاریخ انتشار: 14:19 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۱۳۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پیامی که در صفحه مجازی خود منتشر کرد به انتقاد از مدیران استقلال و استراماچونی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این پست نوشته:

«به نام ایرانی و ایرانی؛ ممکلتی داریم طلا مردمی داریم جواهر. متاسفانه توی این برهه از زمان هم گرفتار عنوان و اقسام مصاحب و مشکلاتیم، تحریم، درگیری داخلی و خارجی، بلای طبیعی( سیل، زلزله و...).

باز هم شکر اما قسمت جالب ماجرا اینجاس که توی این اوضاع و احوال بزرگترین دغدغه ما نه مشکلات مردممونه و نه اقتصاد بیمارمون، نه دغدغه ی فرهنگمون که هر روز داره تحلیل میره و از چیزی که اجدامتان بوده اند هر روز هزاران کیلومتر فاصله میگیریم...

بزگترین نگرانی این روزهای ما شده حل مسائل مربوط به دستمزد و مدت قرارداد استراماچونی کبیر!!!

با مزه ش این قسمته که تو این وضعیت مدیر ما افتخار می کنه که دو پشت در سفارت خوابیده تا مشکل جناب آقای سینیور را حل و فصل کنه البته به استقلالی های عزیز بر نخوره من بحثم تیم خاصی نیست صحبت فقط و فقط اعتبار ملیه! منظور مظلومیت مربیان ایرانیه! چرا فراز کمالوند به خاطر نداری و رسیدگی نکردن به تیمش باید استعفا بدهد. یحیی گل محمدی با اون نبوغ ذاتی و نتایج عالیش از شرایطش گلایه می کنه و چرا گوش شنوایی نداره واسه حرفاش؟

رسول خطیبی عزیز با همه مشکلات با ماشین سازی ادامه میده و پا پس نمیکشه. این عزیزان کارشونو ادامه میدن نصفه شبم یه طرفه فسخ قرارداد نمی کنند چون تعصب مملکتشون را میکشن!

اصل مطلب اینه که این روزها عزت نفس ما گم شده شاید هم عمدا گمش کردن. واقعا مدیریت تو ورزش ما چه تفکری داره به کدوم سمت و سو کشیده میشه. ملاک برتری رو چیا می دونه تورو خدا یکی بیاد جواب بده! کاروان ورزشی ما باید تا چند ماه دیگر عازم المپیک بشه نباید فکری به حال اینهمه رشته ورزشی و ورزشکار  که دنبال کسب افتخار واسه این مملکتن داشته باشیم؟ واقعا الان بزرگترین مشکل ما برگشت یک سرمربی خارجیه که به خاطرش این همه به آب و آتیش میزنیم! سوای ورزش یک سوال مهم ذهن همه رو درگیر کرده واقعا در حال حاضر اوضاع مملکت ما خوب و عالیه، همه چی رو براهه که تنها دغدغه مون ناز کشیدن از سرمربیان خارجی و جسارتا کولی دادن به اوناست.»

بیشتر بخوانید: ناراحتی بازیکنان استقلال از رفتار استراماچونی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد بنا استقلال رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز به دریافت مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC دارند اما با توجه به مالکیت مشترک این دو باشگاه هنوز مجوز این دو باشگاه قطعی نیست و مراحل واگذاری سهام سرخابی‌ها در حال انجام است.

سازمان فرابورس امروز سه شنبه ۲۸ فروردین با انتشار اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

در اطلاعیه واگذاری باشگاه استقلال آمده است: ۸۵ درصد از کل سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال تهران واگذار خواهد شد که ۹۱۷۲۴۷۷۵۰۰ سهام این شرکت واگذار خواهد شد و قیمت هر سهم ۹۶۶/‏‬ ۲ ریال خواهد بود. در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس نیز آمده است: ۸۵ درصد از کل سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس که شامل ۸۹۳۷۷۶۲۷۵۰ سهم است به قیمت هر سهم ۵۷۰/‏‬ ۳ ریال واگذار می‌شود.

در اطلاعیه هر دو باشگاه آماده که تاریخ عرضه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ خواهد بود.

کد خبر 6080245

دیگر خبرها

  • چند خبر ورزشی
  • از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)
  • نام رسمی باشگاه استقلال تغییر کرد + سند
  • نام رسمی باشگاه استقلال تغییر کرد + عکس | واگذاری تنها به یک شرط و با حذف یک پسوند
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • اعتراض مدیران استقلال به واگذاری پرسپولیس
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند