Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- ۹ ماه طول کشید تا عادل فردوسی پور بالاخره راضی شود که پس از برنامه نود، برنامه‌ای مستقل در شبکه نمایش خانگی بسازد. "کلاسیکو" نامی است که فردوسی پور برای برنامه جدیدش انتخاب کرده و قرار است این برنامه با اجرای پژمان جمشیدی و تهیه کنندگی عادل روی پلتفرم‌های اینترنتی پخش شود. مزدک میرزایی هم که پیش‌تر، مهاجرت و فعالیتش در یک شبکه فارسی زبان جنجال آفرین شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با پخش اولین برنامه اش به نام "هت تریک" رضایت بخشی از مخاطبان فوتبالی را به دست آورده است.
به گزارش فرارو، " کلاسیکو" ویژه برنامه‌ای برای بازی حساس چهارشنبه میان رئال مادرید و بارسلوناست و قرار است یکشنبه ۲۴ آذرماه، روی پلتفرم‌های مختلف نمایش داده شود. عادل این برنامه را با همکاری مشترک کافه بازار، فیلیمو و نماوا ساخته است و تیم "فوتبال ۱۲۰" نیز عوامل اصلی آن را تشکیل می‌دهند.
عادل فردوسی پور که پیش از این با نریشن‌هایی در برنامه "فوتبال ۱۲۰ " در شبکه ورزش حضور داشته. اما حالا تصمیم گرفته برای تلویزیون‌های اینترنتی برنامه بسازد و به نظر می‌رسد مسیر فعالیت‌های خود را انتخاب کرده است.
اما در مورد جزئیات برنامه جدید عادل؛ استودیوی برنامه "کلاسیکو" به شکلی طراحی شده تا تماشاگران برای اولین بار بتوانند در برنامه‌های فوتبالی حضور پیداکنند. از نکات دیگر این برنامه، اجرای پژمان جمشیدی است. او پس از حضور در فوتبال، سینما، تلویزیون و تئاتر حالا به سراغ اجرا رفته است تا اولین تجربه اجرای خود را با "کلاسیکو" آغاز کند.
البته برخی در فضای مجازی گفته اند که حضور پژمان جمشیدی به عنوان مجری، این تئوری را تقویت می‌کند که عادل فردوسی پور در برنامه‌های اینترنتی هم ممنوع التصویر شده است. این تئوری پس از نامه حسام الدین آشنا که خطاب به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه و رئیس شورای نظارت بر صداوسیما نوشته شده بود مطرح شد. اما برخی هم گفته اند که این تئوری صحت ندارد.
نکته جالب این برنامه، حضور وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال است که  به عنوان مهمان به "کلاسیکو" آمده است. او که حاضر نیست در برنامه‌های تلویزیونی حضور پیدا کند و حتی اجازه نمی‌دهد دوربین‌های صداوسیما از او مصاحبه بگیرند. حالا در برنامه عادل حاضر شده است. بیشتر بخوانید: ویژه‌برنامه اینترنتی فردوسی‌پور برای ال‌کلاسیکو سرمایه‌سوزی در صداوسیما؛ پشت پرده چیست؟
علی دایی یکی دیگر از مهمانان ویژه برنامه "کلاسیکو" است. او نیز سال هاست به تلویزیون نرفته، اما پذیرفته تا در برنامه فردوسی پور حاضر شود. امیر مهدی ژوله هم که در تلویزیون ممنوع التصویر شده، به عنوان کمدین به این برنامه دعوت شده است.
اما مثل همیشه عادل فردوسی پور قرار است مخاطبانش را در برنامه کلاسیکو غافل گیر کند. عادل با "ژابی آلونسو" هافبک اسبق رئال مادرید هم ارتباط تصویری برقرار کرده است.
به نظر می‌رسد که فعالیت‌های عادل، در تلویزیون‌های اینترنتی گسترش پیدا کند و با تداوم این فعالیت ها، باز هم از تعداد مخاطبان صداوسیما بریزد. ریزش مخاطبان فوتبالی صداوسیما پس از حذف برنامه نود آغاز شده و انگار قرار است این روند شدت بیشتری به خود بگیرد. "هت تریک" مزدک میرزایی، رقیب دیگر صداوسیما مهاجرت مزدک و پیوستنش به یک شبکه فارسی زبان، جنجال‌های زیادی به همراه داشت. او پیش از مهاجرت کمتر به صداوسیما دعوت می‌شد، اما در نهایت کوچ کرد تا گزارشگری را در یک شبکه فارسی زبان دنبال کند. پس از کوچ مزدک میرزایی، مرتضی میرباقری، معاون سیمای صدا و سیما به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: " علاقه‌مند هستیم که ایشان برگردند و در جایگاه خود قرار بگیرند. "
واکنش‌ها به مهاجرت و پیوستن مزدک به یک شبکه فارسی زبان همچنان ادامه داشت. تا اینکه اولین برنامه او با عنوان "هت تریک" پخش شد و نظرات مثبت و منفی مختلفی را به همراه داشت.
بسیاری از مخاطبان فوتبالی در فضای مجازی، اولین برنامه مزدک میرزائی را مثبت ارزیابی کرده اند. مهناز عادلی، فیلم ساز وطنز نویس در توئیترش نوشته است که "هت تریک رو دیدم و در همین اولین قسمت، چه برنامه خوب و جذابى از آب در اومده. باید متأسف بود به حال صدا و سیمایى که فردوسى پور رو خونه نشین می‌کنه و مزدک میرزایی رو از دست میده. حالا بشینید حسرت بخورید مبادا این برنامه جاى نود رو بگیره! در همین اولین نشست که مخاطبان زیادى رو جذب کرد. "
یک کاربر دیگر هم در توئیتر نوشته است که "قطعا این برنامه پیشرفت خواهد کرد. برای من که بیننده نود بودم، جایگزین خوبیه، مخصوصاً با کارشناسی‌های پرشور محمد تقوی. واقعا شروع حرفه‌ای بود. این نشون میده که صداوسیما در سرمایه سوزی تخصص داره! "
نتیجه یک نظر سنجی هم در فضای مجازی نشان داده که از یکهزار و ۷۰۰ نظر، ۵۵ درصد این برنامه را خوب ارزیابی کرده اند، ۸ درصد راضی نبوده اند و ۳۸ درصد هم نظری نداشته اند.
در طرف مقابل، برخی به قسمت اول برنامه "هت تریک" واکنش منفی نشان داده اند. یک کاربر در توئیتر نوشته است که " مزدک میرزایی انگار دفعه اولشه که جلو دوربین میره. کاملا مشخصه که استرس دارد. حقیقتاً به درد اجرا نمی‌خوره، فقط برای گزارشگری فوتبال خوبه! "
یک کاربر دیگر نوشته است: " ولی مزدک میرزایی خیلی مصنوعی بود. لحن وبیانش جوری که اونا می‌خواستن بود واین خیلی رقت انگیزه! "
اما با این حال برنامه "هت تریک" خوب یا بد، تعدادی زیادی از مخاطبان فوتبالی را به خود جذب کرده است و حالا هم قرار است برنامه سازی عادل فردوسی پور در تلویزیون‌های اینترنتی ادامه پیدا کند. با این وجود صداوسیما با حذف یاران سابقش، وارد چالش رقابتی با آن‌ها شده است و به نظر می رسد که برای جبران این موضوع باید هزینه‌های زیادی بدهد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: هت تریک کلاسیکو عادل فردوسی پور مزدک میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شوخی عجیب مجری صداوسیما با مهمان برنامه با چاشنی گازوئیل!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # مجری تلویزیون سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • فردوسی‌پور از صداوسیما بازنشسته شد
  • عادل فردوسی‌پور رسما بازنشست شد
  • خداحافظی رسمی و دائمی فردوسی‌پور از صداوسیما
  • ادعای یک خبرگزاری: عادل فردوسی‌پور از صدا و سیما بازنشسته شد
  • عادل فردوسی پور بازنشسته صداوسیما شد
  • عادل فردوسی پور رسما از صدا و سیما بازنشسته شد
  • ما از حالا منتظر ال‌کلاسیکو هستیم
  • عادل فردوسی پور رسما بازنشست شد؛ خداحافظ صدا و سیما!
  • (ویدئو) شوخی عجیب مجری صداوسیما با مهمان برنامه با چاشنی گازوئیل!
  • رونمایی از تیزر برنامه «عروسک‌خونه»