Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@03:52:56 GMT

کشتی‌آرای: سکه ۲۱۵ هزار تومان ارزان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۸۷۵۷

کشتی‌آرای: سکه ۲۱۵ هزار تومان ارزان شد

خبرگزاری تسنیم: محمد کشتی آرای در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: از چهارشنبه هفته قبل که روند کاهشی قیمت طلا و سکه همزمان با کاهش قیمت ارز آغاز شده، شاهد افزایش تعداد فروشنده‌ها در بازار بودیم.

وی با بیان اینکه قیمت سکه از آخرین معاملات روز پنج‌شنبه تا امروز بیش از ۲۱۵ هزار تومان کاهش یافته است، گفت: این درحالی است که قیمت جهانی طلا، تغییری نداشته و مهمترین دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار، کاهش قیمت ارز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ادامه داد: روند کاهشی قیمت طلا و سکه باعث افزایش عرضه در بازار شده به نحوی که عرضه بیشتر از تقاضاست.

کشتی آرای با تأکید براینکه قیمت سکه هم اکنون حباب ندارد، افزود: روند کاهشی قیمت طلا و سکه احتمالاً تا دو روز آینده ادامه داشته باشد.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به دیروز ۴ میلیون و ۳۲۱ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۸۹ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۶۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۷۵.۷۶ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴ عیار ۵۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان، هر مثقال طلا یک میلیون و ۸۹۸ هزار تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید

قیمت آنلاین دلار و سکه در بازار آزاد

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۴۷۰ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۶ هزار و ۸۶۷ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش نسبت به دیروز ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: کشتی آرای بازار طلا و سکه قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودرو، ارزان‌تر از پژو ۲۰۷ اتوماتیک در ایران!

مدتی پیش تویوتا تصمیم گرفت تا سوزوکی فرانکس را با نام و نشان خود در بازار هند عرضه کند. این خودرو تویوتا اوربان کروزر تایسور نام گرفت. اکنون قیمت این خودرو مشخص شده است. مطابق آن‌چه خبرگزاری‌های هندی منتشر کرده‌اند، قیمت کراس‌اوور ارزان‌قیمت تویوتا از خودرو‌هایی نظیر شاهین اتوماتیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما در ایران ارزان‌تر است!

قیمت تویوتا اوربان کروزر تایسور در هند، ارزان‌تر از خودرو‌های داخلی در ایران

کراس‌اوور ارزان‌قیمت تویوتا در قالب چهار تیپ به بازار هند عرضه شده است که شامل تیپ‌های E، S و S+، G و V هستند. تیپ پایه این خودرو یعنی E، به موتور ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس دستی مجهز است. این تیپ با قیمت ۷۷۴ هزار روپیه معادل ۵۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این رقم از قیمت رسمی پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما در ایران ارزان‌تر است. اگر قیمت بازار خودرو‌ها را مورد مقایسه قرار دهیم، تیپ پایه تویوتا اوربان کروزر از اطلس G سایپا نیز ارزان‌تر است. اطلس G هم‌اکنون با قیمت ۶۱۳ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش می‌رسد.

قیمت تویوتا اوربان کروزر تایسور در بازار هند: (هر روپیه حدود ۷۶۶ تومان)

منبع: دیجیاتو

tags # خودرو سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲ روز / کاهش قیمت سکه و دلار ادامه دارد ؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار | سکه ۲ میلیون تومان کاهش یافت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • رمز تثبیت قیمت سکه در بازار
  • بازار طلا لرزید/ قیمت جدید طلا ۲۶ فروردین ۱۴۰۲
  • این خودرو، ارزان‌تر از پژو ۲۰۷ اتوماتیک در ایران!